Maj 2009
va kul att det blev fortsättning =P
Längtar som en tok nu!!
va kul att det blev fortsättning =P
Längtar som en tok nu!!
Vi har svart/vitt och lite rosa som accent. Och 50tals tema =P
tx2: jag vet precis hur du menar.. jag har ju mitt handlat en hel del (klädväg) men har redan börjat fundera på andra kläder, haha
vi ska inte åka på nån resa, ingen planerad iaf. Få se vad vi har råd med efter bröllopet.
fröken sjunfors;
Jag kommer från hälsingland, och har vart i dalarna en hel del, kanske jag kan tipsa om nåt?
fröken sjunfors;
Jag kan ge ett par tips på fina ställen, vet inte riktigt vad du letade efter riktigt men;
Du sa nåt om spa;
Dalarna; www.dalecarlia.se
Hälsingland; www.orbaden.se
det är de stora ställena jag kommer på.. var det annat ni ville göra? jag rekomenderar sidorna www.halsingland.com och www.dalarna.se
Där kan man hitta massor av uppgifter över sevärdheter och upplevelser!
vi ska gifta oss borgerligt, så inga psalmer här, men några fina dikter blir det väl.. men vet inte om det blir nåt "säsongsrelaterat" s.a.s ..
soon and very soon; Tycker det låter rimligt! Vi har en budget på 20.000, och det tycker jag är mycket! En fest blir inte bättre bara för att det är flådigt, det är en speciell dag i sig, och det krävs inte mycket för att det ska bli lyckat.
Soon and very soon skrev 2008-08-10 15:09:58 följande:
Jag tror vi håller vår budget än så länge (20.000), men det vet man bättre när man vart och handlat alkohol samt pratat med cateringen (som ska göras i veckan).
Hoppas vi inte går över så mycket, vill inte lägga en förmögenhet på bröllopet, vill kunna göra fler saker än att ha fest.
Vi har inte planerat nån resa, men eftersom vi önskar oss pengar ist för presenter, hoppas jag att vi kanske har råd att göra det för presenterna.