Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Maj 2009

tx2; ok, du får du berätta sen då Ja det känns lite svårt när de vill erbjuda sig, det tycker jag med. Min mamma betalar ju fotografen, fast jag vet att det är väldigt mycket pengar för henne.

• SweetSun

våra styr inte alls, spec min mamma hon är inte sådär jätteintresserad av allt mitt bröllopsprat men när jag har massa funderingar säger hon bara att jag inte ska oroa mig, för de kommer fixa allt. ja men vadå tänker jag, vad ska de fixa? ibland verkar hon inte vilja lyssna på mina tankar, utan lösa allt på sitt sätt endå.. det gör mig lite rädd...

• SweetSun

soon; ja visst, jättebra att hon vill hjälpa, men jag vill ju att det ska bli på mitt sätt och inte hennes...

skruttgumma; ja precis så! Säger att hon ska lösa det men vill inte diskutera hur! När ska man prata om det, när ska man gå igenom allt? Hon tycker nog det är astronomiskt lång tid kvar

• SweetSun

Jag är väldigt nöjd med min m2b och han engagemang =p Han är ständigt med och planerar och tar med glädje mot mina ideer! Ja visst ibland jag jag se på honom att efter ett par timmars tjatande om vilka låtar vi ska ha på vigseln, att han är lite trött i öronen

Han är den som valt vigselplatrs, festlokal, han är den som ringer och bokar allt, och mest av allt är jag så glad att de förslag jag ger honom gillar han 100%, och blir lika glad varje gång vi bestämmer en detalj. Ibland kan han bli lite såär rörd och säger att han tycker dagen kopmmer närtmare och att det börjar kännas mer och mer verkligt.

• SweetSun

hehe ja här längtas och trånas det också.. finns just inget att göra just nu, förrutom att hitta klänning då, men det är ju inte panik det heller...egentligen

Längtar till oktober, då kommer min väninna och vi ska göra inbjudningar!

• SweetSun

vi ska gifta oss borgerligt, men har funderat på att gå in traditionellt. Men kanske att jag går in ensam och han står där framme, men han kommer att ha sett mig innan då vi ska fotas timmarna innan vigseln.

• SweetSun

Här är det ju också bohus fästning som gäller

Vi har hittat ett litet valv som är halvt öppet i ena änden så det blir endå fint ljus där, endå så tror jag att alla får plats under "taket". När vi var där och tittade så stog bänkarna där inne uppställda som de kommer att göra, och vi fick plats att gå emellan dem.

Tror det ska gå bra att spela musik där inne , tror akustiken kan bli rätt bra, lite bättre iaf än om man är helt och hållet utomhus.

• SweetSun

förstågångsbrud.. folk prioriterar ju helt olika..så är det bara.. jag kan tycka vissa gör helt galna val, medan andra tycker det är helt ok.

Vi spar in, för vi ska ha mer pengar över till oss själva sen.

• SweetSun

Jag har hittat vår ingångsmusik, och sambon samtyckte med glädje;

Vi vill att vigseln ska vara glad och glädjefull, så då har vi verkligen hittat rätt =P

• SweetSun

nä namnbyte genom giftemål är väl gratis! Kanske om man ska byta till nåt helt annat, att det kostar.

Svar på tråden Maj 2009