Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Maj 2009

skruttgumma; ja om man har dammen i ryggen s.a.s så ligger valvet till höger, tror nog man kan sitta 30-40 st där, det har vi räknat med!

• SweetSun

Nalle Puh 40 skrev 2008-08-23 09:23:17 följande:

Ja, det är om man tar ett helt nytt namn som vi har tänkt göra. Var kanske lite otydlig
    hehe ok, då är jag med. Då förstår jag att det kostar...
  • SweetSun

vi satt och planerade lite igår, min m2b och jag =P gick igenom lite vad vi vill ha sagt och hur själva vigselakten ska gå till. Himla svårt det där. När man ska ha borgerligt så finns det så himla många möjligheter...

Usch vad jag längtar!! Blir galen snart...

• SweetSun

vi skickar nog ut i feb/mars. men vi har funderat på att skicka lite tidagre till släktingar, med ett tidigare OSA-datum, så att om många av dem inte kan komma, kan vi bjuda fler vänner ist. Bryr mig inte om nån känner sig i "andrahand" för man kan faktiskt inte bjuda hur många som hellst... antingen vill de komma eller ej.

• SweetSun

tror vi kommer ha ett väldigt enkelt festprogram, allt känns lite överarbetat när man inte är så många. men nåt ska vi ha!

• SweetSun

karni5; är det nåt fel på borgerligt? Och ni har ju endå valt kyrkan, så varför tycka illa om psalmer?

• SweetSun

det är stooor anledning till varför vi har borgerligt, då får man välja ALLT man vill ha själv!

• SweetSun

ja jag är helt emot religion. jag är väldigt andlig, men tror inte på religioner.. lite invecklat

• SweetSun

moninan; varför ska ni ha en präst om ni inte vill ha det med gud att göra?

• SweetSun

moninan; då förstår jag! klart man hellst vill ha en människa man har personlig relation med hellre än en helt okänd.

Svar på tråden Maj 2009