Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Maj 2009

är det nån mer än jag som inte täcker lägga pengar på vigselring?? ska bara minska in en släktring å gravera in ny text, samt putsa å gravera m2b's förlovningsring.

• SweetSun
    skruttgumma skrev 2008-08-11 19:57:58 följande:
    Nu blev det 23 maj för oss, så vi skulle slippa krocka med SweetSun och hennes blivande Men det går lika bra för oss Nån som har bra förslag på mat???
    Haha ja jag hoppas det går bra för er endå!
  • SweetSun

alla på min sida vet sambons vänner vet dock inte alla än, han tar det lite lugnare, jag är mera så att jag vill babbla ut det, och att alla ska veta

• SweetSun

tx2; man kan nog ha ett par fina sköna skor uppe på fästningen, och sen ett par fina festskor till lite senare!

• SweetSun

Vi kommer att bjuda ca40, och en del bortfall får man ju, så man blir väl lite färre. Vi har satt en gräns vid 40pers, och jag ska skicka inbjudningarna till mina släktingar först, lite tidigare, och om det är många som inte kan komma, så bjuder vi in fler av sambons vänner.

Budget ca 20.000.

Jag pratar bröllop rätt mycket med min karl, och han tycke rbara det är roligt och säger att han längtar! Han kan själv komma och säga att han längtar till jag blir hans fru....

Jag har ändrat mig om klänningen.. jag har fått lite trassel med vikten nu, vet inte vad det beror på, mediciner eller nåt annat, men den klänningen är inte så smickrande för figuren, så nu letar jag nåt annat..*suck* varför ska man vela..

• SweetSun

Ja vi har också valt bort en del, men inte så många. Jag har bara släkt på mammas sida, och de träffar jag sällan, så att få in dem på bröllopet känns bra, så man får träffa dem! sambon däremot har rätt stor släkt och har begränsat det till närmsta familjen, föräldrar och syskon med resp. Han har mer kompisar ist, så det blev ca 20 pers var som vi vill bjuda.

Hade han bjudit tex en kusin han har bra kontakt med, ja då blir det ju automatiskt att de andra kusinerna ska komma, ja å så klart deras föräldrar, alla mostrat å farbröder! Nä så vi drog lite gränser där.

• SweetSun

jag ska göra om en gammal släkring, sambon får bara sin ring putsad

• SweetSun

det fanns ju en egen tråd för listorna..?? vart har den tagit vägen??

• SweetSun

2/5
    förstagångsbrud
    Tx2

9/5
    soon and very soon
    montpellier
    anja1661

16/5
    artist
    Tjolinti
    Skåne09
    sweetsun

23/5
    missbilly
    fröken sjunfors
    Leeeloo
    skruttgumma

30/5
    blivande fru westman
    mammahjärtat
    efternamnsbyte
    lilla fröken fräken
    helle78

• SweetSun

tx2; glömde fråga, vart har ni hittat lokal nu då?

Svar på tråden Maj 2009