Upp och ned, hit och dit
Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.
Japp, tiden går och det är dags att öppna en ny tråd för alla res, mat och vinsugna.
Ha, ha Rosen, nu får du passa dig vad du skriver här inne ! Och hej på dig Herr Originalrosen! Håller med dig på semestern ska man ligga i en solstol och sippa goda drinkar. Jobba kan hon göra hemma.
Min man börjar mjukna för skidåkning över nyår. Det enda han är orolig för just nu är att det inte kommer att finnas snö. Mitt förslag då är att vi hyr bil och kör ned till kompisarna på Rivieran (tar 4 timmar enkel resa)
Hej Piggelin och Lapinette! Jag har hört talas om er också. Tack för välkomnandet. Rosen har börjat hänga en del på mina pokerforum så nu är det payback-time!
Helt rätt Herr Rosen och välkommen hit!
Nä, dra en spader! *skrattar mjukt*
Det här var en glad överraskning, kul!!
Haha Rosen - nu får du välja dina ord med omsorg, som sagt!
När är det nu som ni ska åka till Bali & Singapore? Snart?
...och Lappis, när drar ni till Andalusien?
Eftersom jag inte reser själv så mkt just nu, så frossar jag i era resor istället!
Fast igår blev jag lite sugen när jag läste om det där konceptet att man bokar ett hotell i ngn storstad utan att veta vad man får, mer än att det är minst 4-stjärnigt. Har läst om det innan, men nu blev jag mer seriöst sugen! Passa på att åka till ngn storstad nu när dottern fortfarande är liten & nöjer sig ganska länge med att "bara hänga med" Egentligen är det ju NU vi skulle dra till NYC, det är knappast kul för henne om två år eller så...
www.resfeber.se/se/product/cgi-bin/update_ocs_prices.cgi&intcmp=fpage_topsecrethotel_080212
Ngn av er som testat detta?
Hahahah vilka intriger det kan utvecklas till här inne! Vad roligt!! Välkommen!
Hmmm, funderar på var vi ska käka i NY på vår bröllopsdag. Tänkte boka bord på Rainbow Grill men de vill ha kredikortsnumret - vaffö då? Litar de inte på att jag ska petala ällä? Och måste man ha kavaj om det står Jacket required? Ja, inte jag då. Fy fasen, 2 veckor kvar nu!
Piggelainen
Wow! Det där lät ju aproligt!! Jobbigt bara att det fanns så många städer, hur ska man kunna välja?!?!?!?
nennessjuttioatta: Hoppar in har pa traden som jag bara "hamnade pa" Rainbow room i NY ar verkligen inte sa fantastiskt som det later; - ett typisk tourist-trap. Har varit dar pa middag och maten ar verkligen ingen hojdare aven om utsikten ar fantastisk.
Mlle M
Nääee, vad trist! Har du något annat förslag? Lite lagom lyxigt så där.
MlleM
Tack för tipset!!! Ska fundera... Vi hade gärna haft utsikt.