Jag är med florist.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Jag är florist o ska själv börja planera vårat bröllop.
Hjälper er gärna om ni har några frågor.
Ursäkta att ja inte svarat tidigare, men vi flyttade i helgen o vi fixade bredband så fort de gick =)
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-05 23:25:24 följande:
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-05 23:25:24 följande:
Jag gifter mig i sept och vill ha en enkel, lite tuffare bukett. Tänker mig en handknuten, helvit och kanske bara en sorts blomma. Vad skulle du rekommendera?
Ska man tänka på sin egen storlek och klänningens utseende också. Är i så fall en stlk 44 och har en rätt rak axelbandslös klänning men med låååång enkel slöja och heluppsatt hår. Blev mycket nu, men hoppas på tips och råd
Jag lägger ut min fråga här igen:
Vill du, eller ngn annan här hjälpa mig med namn på ljunglila rosor i olika toner och andra blommor (Inte ljung förstås ).
Jag önskar även tips på bra sidor med rosor. Vad passar fint ihop med ovanstående och hjärta på tråd. Funderar på en ljus ros liknande Vendela. Jag älskar luktärtor, men det blir kanske svårt i slutet av september? Svärmor2b har planterat det i sin trädgård.
Tack för din häljpsamhet och svar
Tack Milosmamma!
Men min svärmor har ju luktärt i trädgården, de borde klara sig till d 27 sept? Köper gör jag nog inte.
Är ljunglila rosor mkt dyrare än andra färger? Funderar eftersom man inte ser de så ofta.