God förmiddag
Har varit borta på heldagsaktiviteter i jobbet de senaste två dagarna & sen hade jag Me&I-party hemma igår kväll (Muggles, jag saknade dig! Pirr, kul att du kom med!).
Hade det inte varit för att en väninna nyligen börjat sälja, så hade jag nog aldrig nappat på att vara värdinna - aldrig ngnsin varit det på ngt home-party förut. Men uppenbarligen måste me&i-kläder bara poppis, nästan alla som jag mailade kom med igår - hela tretton pers blev vi
Fast jag tyckte den stora behållningen var att fika & tjöta
Nu när jag jobbat snart en månad så har jag ju inte träffat mammakompisarna (förutom två av dem, över en lunch), kul att ses igen! Bra mix med gamla & nya kompisar helt enkelt! ...och så fick jag en ursäkt för att baka lite med!
Lappis - tack för receptet! Bra gissning ang singelväninnan
Fast nu blev middagen uppskjuten lite, så det är flera veckor tills jag kan testa laxen! Men nu har jag det iaf prydligt uppskrivet, äntligen!
Nenne - GRATTIS till huset!!! Vad kuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!! Äntligen!! ...och snart drar ni till NYC & mannen jobbar på hemmaplan - sicket flyt ni har just nu! Håller tummarna i smyg för annat också
Frejis - hur gick tentan?! ...och vad är "chefsoraktik"?... Eller förresten, nu när jag ser ordet, så kanske du menade chefsPraktik?
Idag ska mannen & jag på Bokmässan efter jobbet! Tänkte sluta tidigt idag & glida dit en sväng. AdLibris brukar alltid sälja mängder med pocket (även nya, alltså inte ngt gammal överblivet lager eller så) till superbra pris, typ 30 spänn styck. Stor risk att några får följa med hem! Sen vet ajg att Marcus Samuelsson kommit med en ny kokbok, Africa on my mind, eller ngt i den stilen. Lite nyfiken på den med. Kokboksnörd, nähä???