Hej hej tjejer....
jag har med flit varit mindre aktiv här den senaste tiden, jag orkar inte vara glad och uppåt, men men jag kan inte hålla mig borta längre, för ni är ett sådant bra stöd vad det än gäller!
Har inte hunnit läsa ikapp så mkt, men jag ser att många är tillbaka.
Telis, fan vad trist med ev cystan. Men jag håller tummarna att det inte ska ta lång tid med köer etc. Min erfarenhet är oxå att sös är snabbast på det mesta inom sjukvården.
MrsB, vad roligt att du läser gamla tråden, hur allt började! Måste nästan varit jag som plussade sen, efter BS tror jag... Vänners prins kom i maj, sen kom Iris och sen Victor...
Min sådan där stol heter SACK´N SEAT, den kostar 199 kronor på babyland. Underbart smart historia som vi hade nytta av hela semestern, även när man hälsar på hos kompisar, släkt och vänner. Jag sparade streck koderna på alla semper barnmats burkar, grät och välling. man skulle ha 100 poäng, sen kunde man skicka in de till semper och få en sådan där sack´n seat, så jag känner mig nöjd!
Min make är en känslokall skitkort, så ni vet det, jag är skit trött på min familjesituation.... no more coments...... var bara tvungen att skriva det....
Härliga resor ni har gjort allihopa!!!!
Just det, AM det var säkert jag som promenerade på sturegatan, för jag gick först upp till 7eleven och sen till parkleken i Humla med Victor den dagen, så det stämmer nog.
Vi är i parken nästan varje eftermiddag, så han får umgås och läras sig visa respekt mot andra barn, och så leka och busa av sig förståss.
Nu måste jag ta tag i min son och göra oss i ordning för en förmiddagspromenad med mammagruppen. Må så gott!