Pust vilken jobbig dag! Iris skulle sova efter lunch, sov tio minuter och började hosta så hon vaknade och sedan ville hon upp. Sedan sov hon en timme mellan halv fyra och halv fem och sedan fick jag henne inte i säng igen förrän halv tio! Eller jo, jag lade henne vid kvart över åtta men fick plocka upp henne igen vid kvart i nio, helt galet, har aldrig hänt. Sedan har jag fått springa och jaga henne och bära henne varje gång vi varit ute eftersom hon rusat iväg åt fel håll och vägrat komma tillbaka så jag är helt slut. De sista gångerna vi skulle iväg satte jag henne i vagnen även om vi bara skulle till och från bilen för jag orkade inte jaga henne nedför halva kvarteret och bära tillbaka henne. Förut har hon alltid gått snällt till bilen, suck. Nåväl, maken är ute med jobbet så jag får nog gå och lägga mig, det lär väl bli en lång natt. Ju sämre hon sover på dagen, ju sämre tycker jag hon sover på natten också och om maken druckit ett par öl lär han väl inte vakna och hjälpa till något.