Såg att ni diskuterade hur långa barnen kommer att bli, det ska bli spännande att se med Iris, fram tills nu har hon ju varit jättelång för sin ålder men det är ju inte säkert att det håller i sig. Vi är ju en kort och en lång (165 cm och 203 cm) så det beror ju vem av oss hon tar efter på lite sikt. Undrar dessutom hur lång hon är nu, hon var ju 85,5 cm på ettårskontrollen i juni. Väger massor gör hon i alla fall, enligt vår våg är hon uppe i närmare 18 kg nu.
Var hos läkaren imorse men det kändes inte som att han var så insatt i det här med ryggar och höfter utan jag fick en remiss till en ortopedläkare. Dessvärre låter det som att det kan bli närmare jul innan jag får tid och jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig till dess! Fick mer antiinflammatoriskt också fast en sort jag inte provat än ifall att. Han tyckte att det var så dyrt med naprapat att han själv skulle provat sjukgymnast istället men jag trivs med min naprapat, det känns som att hon kan åstadkomma mer. Däremot tyckte friskvården på jobbet att jag skulle skaffa mig träningsrecept så att de kunde hjälpa mig med övningar två dagar i veckan så det ska jag väl försöka åstadkomma.
Iris är fortfarande snuvig, hoppas att hon kan gå till dagis imorgon, ingen av oss har någon större lust att vara hemma från jobbet en dag till men, men, vi får se. Måste vi vara hemma så får det bli jag.