• miss u

Västeråsbrudar 2009

Hej brudar!

Nu är det dags att sätta fart på Västerås-tråden igen. Det börjar bli hög tid att planera inför 2009. Här kan vi tipsa och utbyta idéer hej vilt.

Även ni som planerar bröllop i Västeråsområdet på en annan tid än 2009 är självfallet välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 07:45
    Eftersom det efterfrågas en lista på var alla ska gifta sig och vilken festlokal som ska användas så kommer det här. Är det nån som känner sig bortglömd eller att det blir ändringar så hör av dig. Ska försöka göra i kronologisk ordning:

Rebellen75 - Hubbo kyrka, Brunnby gård 090509
    Kampi - Strömsholms slott, Västerås stadshotell 090523
    Ia o Puh - Badelunda/Björksta kyrka?, Brunnby gård 090606
    Sanste - Skerike kyrka, Brunnby gård 090613
    mysan31 - Skultuna kyrka, Scoutstugan Skultuna 090620
    Tessisen - Lundby kyrka 090718
    miss_u - Kolbäcks/Säby kyrka? 090718
    MoonGirl - Badelunda kyrka, Brunnby gård 090815

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-10 09:00
    Dags att lägga till en ny brud:

Mangos Kungsåra kyrka, Kungsbyn 090808

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-10 18:56
    Mera uppdateringar:
    Ia o Puh ska gifta sig i Björksta kyrka.
    Tessisen ska ha sin fest och bröllopsnatt på Stadshotellet.
    Vi hälsar bröllop0808 som ska gifta sig i Dingtuna kyrka, ha festen i Dingtuna hembygdsgård 081206 välkommen till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-15 07:29
    Fler brudar!
    Norpans mamma - Badelunda kyrka, Brunnby gård 090502
    Donna Fortunata - Vigsel i trädgården, Thottska villan 090801
    BrideToBe09 - Vigsel och fest Schenströmska 090808

• Svar på tråden Västeråsbrudar 2009
  • Elide

Japp det blir kalle på spången.

tror jag har en länk till den sidan i mitt länkgalleri annars så har du den här.

wordle.net/

• Rebellen75

Jag kommer också jag åker ner direkt efter jobbet slutar 15.30. Men jag måste köpa födelsedagspresent åt min stora tjej först. Hon fyller 10 år på söndag.

Då ses vi på kalle.

Tessisen
    miss u
    Ia o Puh
    mysan31 med Liam?

Är det några fler som har tid?

• MoonGirl

Ha så kul på fikat imorgon! Kom nyss hem, har varit ute och promenixat i 2 timmar!

• MoonGirl

miss u skrev 2008-09-23 13:06:01 följande:

Skönt att det blev en schysst landning iaf. Kan ju störta rakt ner i backen om man har riktigt otur. Nu låter jag som värsta luftballongsexperten, jag som är höjdrädd och allt. Ska försöka komma ihåg att maila över grejerna ikväll.Verkligen trist att inte kunna boka Sjökrogen. Känns som jag börjar få slut på idéer på var vi kan vara om vi inte får Hamncafét. Vet fortfarande inte hur det blir. Sambon ska ringa till Försvarsgården i Kolbäck i veckan. Sen har vi Lövudden som jag inte fått tag i...
    Ja, precis! Ja, det kändes bra att det blev en mjuk och fin landning. Var lite orolig över att det skulle bli en hård landning. Men "piloten" visade hur man skulle stå om det var kraftiga vindar, (för då skulle det förmodligen bli en hårdare landning också).

Tack för grejerna från festhäftet Jättesnällt!!

Hoppas du får tag på de som har lövudden!!! Håller tummarna!!!
  • MoonGirl
    Tessisen skrev 2008-09-23 16:27:49 följande:
    Japp jag tror att den kommer att se utt så. Troligen med guldkant på rosorna och murgröna runt.miss u: Vad jag kan se på deras hemsida så verkar de ha kvar sin verksamhet. Du kan la gå in på deras hemsida lovudden.se. Så får du se lite mer hur det ser ut och sedan så finns det ju en mailadress som du kan försöka med.Ang imorron.Vilka hänger på...Tessisenmiss uIa o Puhmysan31 med Liam?nån mer?
    Kan man få guldkant på rosorna? Låter ju hur läckert som helst!!
  • MoonGirl
    mysan31 skrev 2008-09-23 18:44:06 följande:
    Nu har jag lagt in en schalins ring på min sida somjag har köpt fast lövet är i vitt guld...tessisen: Hur hade du gjort den där som du ska ha ide till inbjudningarna och festprogrammen som står therese och mattias och sen datumet...Vilket program använde du?
    Var in på din sida och letade efter ditt bildgalleri vid din presentation, men hittade inte den. Är så sugen på att se på din vigselring
  • Elide
    MoonGirl skrev 2008-09-23 21:13:59 följande:
    Kan man få guldkant på rosorna? Låter ju hur läckert som helst!!
    Har sett det någonstanns men kommer inte ihåg vart. Tror de hade avnvänt sig av glitterspray. Passar ju mina färger, vi ska ju ha rött guld och grönt.

Ha det så kul i Fagersta, det var väl dit du skulle.

Vi andra ses imorron på Kalle på spången!
  • mysan31

syns bilden nu på ringen i bildgalleriet...

• mysan31

min ring finns i allafall med på gallerier i ämnet ringar så ser ni en schalins ring med ett löv och 2 små stenar i,men lövet är i vitt guld..

• mysan31

miss u: tack för grejerna från festhäftet, jättesnällt av dig...
    ses i morgon..

Svar på tråden Västeråsbrudar 2009