*asgarvar*
BlygBrud skrev 2008-10-16 20:37:24 följande:
Vågar jag komma tillbaka till "min" tråd eller ska jag hålla mig undan ett tag till??*kikar försiktigt fram bakom soffan*Lovar härmed att i fortsättningen Bara starta trådar som diskuterar offwhite contra champangefärg på klänningen, huruvida blommorna ska gå i rosa eller djuprött samt huruvida en tärna räcker eller om jag måste ha två.Lovar också att nogrannt förklara i allt jag skriver och i alla svar jag eventuellt ger i någon tråd att det viktiga är att Du gör som just Du tycker, för det är ju Din dag. (Hänsyn, god ton samt verklighetsförankring behöver vi INTE ha som brudar, det är ju VÅR dag!)Lovar också att som äkta BT brud låta mig ledas fram av min far, bli otroooligt upprörd på alla som andas kritik mot detta, det är ju MIN
dag.Självklart har min blivande innan pratat med mina föräldrar, av respekt. Kommer bli bli otroooligt upprörd på alla som andas kritik mot detta, det är ju MIN dag.Lovar också att beklaga mig över min okänsliga tärna minst fyra gånger här på BT, samt ingående diskutera dessa otroligt jobbiga präster som envisas med att prata om GUD i kyrkan!!! På MITT bröllop!!! och kommer bli otroooligt upprörd på alla som andas kritik mot detta, det är ju MIN
dag.Självklart kommer jag leta upp en som låter mig slippa psalmer, bli otroooligt upprörd på alla som andas kritik mot detta, det är ju MIN dag.Jag? Ironisk? Nääääääää Kanske lite trött på att folk som gapar högst om att låta alla få ha sin åsikt, också är dem som snabbast hackar ner på andras åsikter...märkligt