• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • FruCicci

För mi8n skull Lappis, jo man tackar ja

Äh jag tror fan du är gravid. Om det inte kommer mycket brunt ens så är det så. Jag är faktiskt helt säker!!!!!
    Mitt såg också ut som 'skit'. Min kollega som gjorde IVF trodde när vi var på kickoff för några år sedan att det var kört, hon hade återföringen den 16 sep o bim 30e när vi var i väg o jag kommer så väl ihåg hur jag sa till henne att precis så där brunt kleggigt var det för mig, hon var gravid också
    Denna gången är du gravid Lappis!!!!!!!!!!!!!!!!

IIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag känner verkligen att det är så, hoppar förtjust hemma i soffan

I morgon kan du få liksom ljusbruna flytningar, det ser ut så när resten ska ut och det blandas med vanliga flytningar

• Tinga

Lappis - hoppet är det sista som överger en! Tänker fortsätta hålla tummarna stenhårt för dig.

• FruCicci

Vad händer om du testar nu?? JO DU FÅR PLUSS

• viktualia
    Lapinette skrev 2008-12-15 21:45:33 följande:
    Min tradkompis pa FL sager att den gangen hon plussade fick hon brunt och svart. Sa jag ska visst inte ge upp hoppet an. Vilken jakla berg- och dalbana man har gett sig in pa.
    *kramar om och hejar på*
  • Lapinette

Cissi - du ar for go!

Tinga - skoj att se dig har inne!

Varfor funkar inte svenskan pa makens datar ikvall?

• FruCicci

Nähepp, jag loggar ut för ikväll med ett leende på läpparna, för jag är bomis att Lappis är gravid - äntligen!!! Måste ju bli augustibebis ju!

• Lapinette

Cissi - och imorgon sa visar det kanske rott.... ja, ja det gar upp och det gar ned, hit och dit. Borjar blir lite yr.

• kängu

Och jag är på Ciccis sida, också övertygad!!!

Godnatt på er, hoppas du kan sova Lappis trots upp o ner, hit o dit.

Kram!

• Frejis

En kväll på stan låter bra... fast vi får se om du kan dricka Lappis!

Vad spännande det låter, på gott och ont! Jag håller tummarna tills de ramlar av! Kram
    & Nattinatt!

• fru AM

Godmorgon i tråden! Lappis???

Måste nu sticka iväg till husläkaren för att se om han kan klottra ner några recept för min förmodade bihåleinflammation och tokhosta. Snart tillbaka!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!