• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Fru E

Tinga-nej jag har inte PCO utan allt såg bra ut. Har cykler mellan 28-35 dagar, 4-5 dagar med "förstadie" till tant (bruna flytningar) varje månad och 2 månader med cykel över 40 dagar. Detta tyckte gyn kunde tyda på att ÄL inte kommit igång riktigt så han undrade om jag ville prova Pergotime denna månaden så jag sa jag och maken kollar sina simmare. Ska ta blodprov dan innan julafton för att se om jag haft ÄL. Så nu får vi se vad som händer, spännande men skrämmande på samma gång

• sweetstreet

Snabbt inlägg från hyperstressad Sweet...

SKÅNEDEJT:
    jag kan den 29 visst var det då ni ville ses????
    MEN helst om det går på förmiddagen eftersom det tydligen är inbokat en fika hemma hos M´s mormor på eftermiddagen då.
    GÅR DETTA BRA????

Sorry för supertrist inlägg, men hinner inte mer just nu!

Hoppas dock att tanten fortfarande håller sig borta från lappis!

Kram!

• Oms

Lappis - hoppas hoppas att du har fått dålig syn och att det inte alls e någa prickar du ser!

Koko o Nenne - jag kommer till 113 50 så fort jag kan, håll en plats för mig! Kul!

Nu ska jag gå igenom allt material ifrån min coach - herregud vad mkt man ska tänka på när man skiver ansökningar o söker jobb etc - hoppas bara att det leder till ngt!

BS - ja här hemma är det oxå teletubbies samt tweenies, Balamory etc vare morgon - eller det var så tills BBC PRIME helt plötsligt gick o blev BBC entertainmnet och CeeBebies försvann från program menyn! så dåligt! Ceebebies har alltid haft sååå bra barnprogram, lärorika och söta m mkt musik o glada ansikten! som tur ät har vi spelat in en del av dem!

• Frejis

Tittade in här för att se hur det går för Lappis. Det är ju rent utsagt för**vligt om tanten håller på att dyka upp. Skickar med jättestora kramar till dig och hoppas att det inte är tanten utan någonting annat. Blir extraledsen om det inte fungerar för dig Lappis och du får säga till om det finns något som jag kan hjälpa till med om du behöver. Kram!

• FruCicci

Hur går det Lappis? Kommit mer? Muffat?
    Det måste vara ett skämt, och de där svrta prickarna kan väl vara levrat blod från då ägget fäste, det hade faktiskt jag min första graviditet.
    BAMSEKRAM

• kängu

Undrar också hur det går för dig Lappis... Håller tummarna för dig, det måste bara vara din tur nu!!!!!

• Lapinette

Har faktiskt inte varit pa toaletten.

• Lapinette

Frejis, ja du vi kanske ska ga ut och ta en riktigt blot kvall tillsammans?

Vet att de dar bruna prickarna inte behover betyda slutet men normalt sa har jag fatt dem och sedan har mensen kommit.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!