• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Sobeit

Vi går rakt över byavägen så är vi på festen. hihi

brud2009 skrev 2009-01-28 13:59:38 följande:
    Hur har ni tänkt/gör med transport från kyrkan? Vi har 2 mil till festlokalen och skulle väldigt gärna vilja åka limousine den dagen! Någon som vet vart man kan hyra en?

• Sommarliv

vi behöver ingen för allt är på samma plats..

Hur har ni tänkt/gör med transport från kyrkan? Vi har 2 mil till festlokalen och skulle väldigt gärna vilja åka limousine den dagen! Någon som vet vart man kan hyra en?
  • F A M E

Våran lokal ligger knappt 2 km ifrån kyrkan.

Japp nu är fotografen spikad, känner mig så glad för att den posten är klar. Just nu håller vi på med catering firman, har mailt dem och väntar på svar.

• Midsommarbrud09

Är det någon som vet om det finns någon Uppländsk brudmarsch? Det finns ju marscher från alla möjliga små hålor, men hittar ingen från Uppland. Det är ju typiskt!!

• angelaa

Vi ska ha en marsch som heter björklinge marschen ´den är i alla fall från uooland även om den inte heter upplands marschen

• Midsommarbrud09

Åh, den ska jag kolla upp! Tack!

• 090224 1

Hej hopp..
    Är det nån som har ett bra tips på några bra låtar att ha som in och utmarsch..
    kan man välja vilken låt som helst?
    sen nåt att spela i kyrkan? ..blir så tråkigt med nån psalm som ingen kommer att känna igen :)
    kram kram

• Greta 1980

Vi kommer att köra Ronja Rövardotter sången som ingångsmarsch. Det tror jag kommer bli läckert!
    Utgängsmusik är inte klart, vi funderar mycket där...
    Har hyrt in en manskör ifrån en av nationerna i Uppsala, dem har bra priser. Så vi vill även ha utgångsmusik som passar för män att sjunga.
    Tips mottages tacksam!

• FruLindberg09

F A M E skrev 2009-01-27 21:07:11 följande:

Fanns de någon sådan där klänning där i vittinge som jag har i mitt galleri?Eller med röda detaljer på sig någonstans?
    Jag vet egentligen ingenting om vilka klänningar du kollat på men har sett fina som du beskriver på Tradera för köp nu pris 1700 kr.
    Fast det kanske är vågat att beställa därifrån?!

Jag har själv köpt min genom en sida på nätet (de har butiken i Malmö)www.annsfbk.se/

Där har de väldigt mycket fint till bra priser
  • miwa
    Hej hej

kolla på blocket där är det någon som har lagt ut att de hyr ut limosiner. Blocket, uppsala, tjänster..Lycka till

By the way är det någon som har kolla på en bra och billig fotograf, som även kan filma under bröllopet.
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2