• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Låter som ett mkt bra pris tycker jag.

F A M E skrev 2009-01-30 09:56:48 följande:

165:-/ person är de dyrt för en buffe där 5 maträtter exlusive sallad är inräknad?Har fått som kostnad förslag ifrån den catering vi har frågat. Buffen har jag själv skapat ihop ifrån deras "egna" och valt ut en som passar oss bäst i smak och tycke.
  • Sommarliv

lite surt.. min mamma gillar inte alls klänningen jag halv hade tänkt att köpa.. hmm

• Igia

Varför inte?

Sommarliv skrev 2009-01-30 12:34:40 följande:
    lite surt.. min mamma gillar inte alls klänningen jag halv hade tänkt att köpa.. hmm
  • Sommarliv

nja det är väl för att klänningen är svart..

Igia skrev 2009-01-30 12:35:37 följande:
    Varför inte?
  • Igia

OK. Betyder det väldigt mkt vad din mamma tycker för dig? Jag tror hon kommer att tycka att du är jättevacker oavsett klänning på den stora dagen

Sommarliv skrev 2009-01-30 12:38:33 följande:
    nja det är väl för att klänningen är svart..
  • Sommarliv

nja jag kommer nog ha den som sitter bra på mig..
    får se vad det blir för något..

Igia skrev 2009-01-30 12:42:51 följande:
    OK. Betyder det väldigt mkt vad din mamma tycker för dig? Jag tror hon kommer att tycka att du är jättevacker oavsett klänning på den stora dagen
  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-30 12:34:40 följande:
    Fast det viktigaste är att du gillar den! men lite trist kanske om det är just din mamma som inte tycker om den!
    Jag tycker den är fin! om det är den du har i galleriet?!
  • Igia

Låter väl bra

Sommarliv skrev 2009-01-30 12:44:53 följande:
    nja jag kommer nog ha den som sitter bra på mig.. får se vad det blir för något..
  • Sommarliv

japp, det är den jag tänkte.. hmm

FruLindberg09 skrev 2009-01-30 12:45:57 följande:
    Fast det viktigaste är att du gillar den! men lite trist kanske om det är just din mamma som inte tycker om den!Jag tycker den är fin! om det är den du har i galleriet?!
  • Greta 1980

DIn klänning var superfin!
    Men förstår att du grubblar...
    Lycka till i ditt beslut!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2