Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
vad härligt.. jag längtar tills vi får börja fixa våran...
Har börjat tvivlat lite på att ev åka ner dit nu i alla fall. Har varit runt och titta lite överallt på nätet om kina klänningar. Få så pass bra pris på samma klänning.
ÅNGEST vågar man beställa, vad tror ni. Dessutom så verkar de som om nästa person i familjen håller på att insjukna. *suck* eller är de ett tecken i från ovan. hmmmmm
Från vilken kinafabrik tänker du beställa från??? Jag har oxå funderingar på att beställa men ångest var rätta ordet!!!! Har iallafall beställt tygprover från millys och de är iväg skickade hoppas de kommer snart. Även om jag inte beställer min klänning så kanske jag kommer beställa tärnklänningar samt barnens klänningar eller jag vet inte...... kanske......
Nu är även sista inbjudan fixad! Så nu ska jag bara ta det lugnt och luta mig bakåt!
Jag har hittat klänningen på Landy bridal men den finns även på milly, dock dyrare på milly.
På landy kan man få en kopia av angelo klänningen, för ett ganska bra pris.
Jag håller på att tappa huvudet snart, till och med sambon är involverad och sitter och jämför hit och dit.
Fame:
Har du bild på klänningen i galleriet?
Ja den skall finnas där i alla fall, jag har ändrat mig till Alfred Angelos ena model.
Absolut är det lite ångest över att beställa från kina men jag tycker att det är rätt spännande och att man kan liksom göra vissa ändringar som man vill Men de flesta verkar ju vara kanonnöjda med sina klänningar som kommit och tänkt på att alla andra klänningar man köper i affären oxå är sydda i asien. De verkar veta vad de gör
Däremot tror jag att det är bra att ha provat olika modeller och kanske även klänningen man vill ha för att se om den passar. Jag har provat och provat och nu hittat en som jag vill ha och den ser inte alls ut som den jag ville ha från bild.... Slå till tjejer!
Men sen är ju frågan varifrån man ska beställa! Millys verkar ju vara väldigt bra men Landy bridal har ju så mkt mer att välja på. Har inte hört lika mkt om dem så frågan är ju, Är dom lika bra??? Priset skiljers sig ju endel, varför kan man ju undra då! Skulle så gärna vilja ha tygprover från Landys oxå så man kan känna om det skiljer sig något och se hur färgerna ser ut i verkligheten till tärnklänningarna och barnens klänningar Kanske ska ta och maila dem och fråga om det går bra.