Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Vad jobbigt! Vad är du inne på för klänning då?
Jag är oxå kort i rocken men kommer ha långt släp ändå... Kommer ju ha lite klack och tycker det är fint med släp och lyxigt. Men man ska ju ta det man trivs bäst i.
F A M E skrev 2009-02-07 22:51:59 följande:
Är fortfarande inne på samma klänning som ligger mitt galleri. Skulle de inte se konstig ut med långt släp på en som är bara ca 160 cm lång med klack.
Den är jättefin. Var oxå inne på den i början... Jag är 163cm men man behöver ju inte ha ett släp som är 160cm långt Men vad menar du med långt släp då? Ett som är kanske 1,5-2m eller vad de kan vara tycker jag bara är fint och har aldrig riktigt tänkt på att det skulle se roligt ut på en kort person. Kjolen i sig blir ju oxå stor och oftas så smälter ju släpet in väldigt fint och förlänger bara känslan...
Nja jag vet inte hur långt de blir bara man inte drunknar i den. Ska funderar lite till bara så ska jag säga till hur de blev sen tillslut.
Nu har jag ev beställt ett plagg till en av mina barn på köp och sälj sidan här inne. Hoppas att hon är seriös som säljer men de verkar vara så i alla fall.
Hej hopp..
Nu är det äntligen klart med lokalen :)
Så himla skönt..har krånglat i över en månad nu..
29/8 blir det..spännande..
ska sätta mig kolla över inbjudningslistan nu.
Det är svårt tycker jag..vart man ska dra gränsen liksom.
Håller även på att klura på hur inbjudningskorten ska se ut..
så är det nån som har tips...hör gärna av er :)
Kram kram
Igår gjorde jag ett försök med servettringarna i trä. Och det blev riktigt bra. Lagom söta liksom. Samma tema som inbjudningen. Bild finns i galleriet för den som vill kika. Och snabbt gick det att öra det med.
Vi bestämde oss för att göra inbjudningskorten själva. Dem kommer att bli enkla men ändå lite mera än vanliga.
Ska se om jag hittar på våran prototyp.
Jättesnyggt! Du är så pysslig och duktig! Önskar jag hade lite av din energi..
Men vi ska faktiskt prova m2B kläder nu på tisdag och möte med prästen på torsdag så lite rullar det på.
Sedan åker vi på semester i två veckor from fredag. Ska bli skönt att rensa hjärnan från lite bröllopsplanerande.
Eller så blir det mer?! Nu har vi ju tid att prata och dissktuera
Vi får se. Ska bli skönt att bara umgås med sambo.
Vårt inbjudningskort finns i mitt galleri om du vill kika hur vi gjorde.
Lycka till!
Väldigt fina. Imponerad över hur mkt du orkar pyssla!!