• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • lottis77

Gick förbi där häromdagen, det var då jag kände att min frisör inte känns så prisvärd, även om jag tycker hon är både duktig och trevlig. Vet dock ingen som har gjort sin bruduppsättning och sminkning där, på CM,skulle så gärna vilja höra från någon som har erfarenhet av dem. Jag har gjort en vanlig sminkning där, men en brudsminkning och håruppsättning är ju inte riktigt samma sak...

• F A M E

Välkommen till er nya, kul att de är flera som ska gifta sig detta år.

• brud2009

Hej!
    Om du vill ha tips på florist kan jag rek. Bellis, finns en tjej där som heter Linda. Tycker hon är jätteduktig, ska själv anlita henne.
    Bokade transport i fredags, det blir Limousine! Känns lyxigt och kul, ibland är det tur att man har en bit mellan kyrka och festlokalen (2 mil)
    Hotell är oxå något som jag går och funderar på, hm!!! Kanske ska be m2b fixa det eller kanske inte.......

Hawaiiii skrev 2009-02-16 19:34:20 följande:
    Hej Uppsalabrudar.... Vi gifter oss 1 aug 2009. Lokal är klartInbjudningar skickadeTärna, bestman, toastmaster klartFotograf klarCatering lutar åt Lena på taket, vill proväta förstKvar att fixa bla:Frisör och smink? tips någon?Hotell för bröllopsnatten? Hörnan? Gillet? Ingen aning...Transport till festen? Häst? Bil? Helikopter? Ingen aning..Florist? INGEN aning där heller.... *suck*Ja, tips anyone?
  • Igia

Smink: Makeupdream.com Henne kommer jag att ha...

Blommor: Sigrids blommor och blad i Luthagen.

Frisör: Nybyfrisörerna i nyby... Kommer ha en frisör därifrån.

Jag vet tyvärr inga priser.

Välkommen till er nya!

• mrsbubban

Hej igen!

Jag kommer att betala 2000 kr, då ingår konsultation och provuppsättning förutom makeup och hår på själva DAGEN. Det tycker jag känns ganska rimligt!

Tack för välkomnandet!

• mia8

Oj så fina! Jag röstar på nr 1.2 och 6!

Sommarliv skrev 2009-02-17 10:08:25 följande:
    twiggi.blogg.sebehöver lite råd om vilken jag skulle kunna ha..
  • Sommarliv

Tack.. det äs ju så svårt..

mia8 skrev 2009-02-17 10:20:09 följande:
    Oj så fina! Jag röstar på nr 1.2 och 6!
  • Midsommarbrud09

Nu har brevbäraren precis varit här och plockat med sig våra inbjudningar!!!.... I morgon vet ALLA!!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2