Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Hemligt..
Åh tack så jättemycket alla! =)
Ska kolla in länkarna och era tips nu.
Vi har bokat övernattning på hotell Linné. Hoppas det är bra! Har inte hört något om dem....
Var in på Collection igår och kompletterade med några extra kuvert till inbjudningarna eftersom jag skriver som en kråka.... På disken så låg det lappar om en ny mässa på slottet den 8:e mars tror det var mellan kl 11-16. 50 kr i inträde.
Jag ska nog inte gå på den, för det mesta av det som fanns där i november har jag redan bokat nu, men för er som missade, pass på!
Frågade även om mässan som är i slutet av Mars på Norrlands Nation, hon var inte säker på om den skulle bli av. Jag har nämöligen oxå hört rykten om att den kanske blir inställd, därför jag frågade henne.
Ngn annan som hört samma rykte?
Angående hotell frågan så kommer vi inte att sova på hotell. Mest för att de känns som en onödig kostnad samt att vi ska öppna presenterna dagen efter med de gäster som vill vara med & äta upp maten som ev blivit kvar. Men jag ska handla satin sängkläder och bädda om i våran säng så vi sover lite lyxit i alla fall.
Sen då vi åker på våran lilla resa, vi spånar om ett spa weekend för oss två. Efter som sambon inte gillar värmen och jag ogillar att flyga samt åka båt. Så tänkte vi kosta på denna weekend lite extra istället. Sen har vi ett hus som vi håller på att bygget och tiden samt energi behövs här i massor.
Vill bara retas lite och skicka en sommar halsning fran ett soligt Thailand!
Min abstinens for brollopstorget sitter dock i, sa fick leta pa ett litet internet cafe for att stilla den
Ma bast allihop!
Kramar
Har ni andra Uppsalabrudar något bra tips på frisör och smink? Jag har haft lite kontakt med några olika, och det verkar hamna runt 3000-4000kr för smink, hår och tärnans föning och smink. Har ni några andra bra förslag?
Är de bara vi som inte har skickat inbjudningskorten ännu? Har kalas denna helg men så fort de är ur vägen så ska vi sätta oss ner och börja slut stämpla alla våra kort.
Vi gifter oss 22 augusti och ska skicka korten i slutet av april eller så... Tycker det räcker bra!