• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Midsommarbrud09

Hawaiii: Vad innebär bröllopspaketet?

• lottis77
    monkay skrev 2009-02-17 13:28:01 följande:
    Mm, håller med dig om att man vill ha rekomendationer. Jag har en bekant som gjorde sin brudmake och hår där i somras och hon blev riktig fin... så därför vågade jag boka
    Åh, det var skönt att höra!
  • Sommarliv

jag har kommit fram till att jag fixar mitt hår själv.. Men först så kommer jag gå och färga håret hos en frisör..

Jag vill ikke bo på hotell.. För jag vill njuta av att ta det soft dagen efter. Inte stressa med att ha en tid att gå efter.
    Softa hemma dagen efter med god frukost i sängen, fixa massa mysiga saker hemma..

• Sobeit

Sommarliv:
    För oss blir det värsta lyxen att få sova på hotell. 3 barn och ingen tid vi måste hämta dem dagen efter ..... mm ... bara jag och mannen. Då spelar det ingen roll att passa tiden för utcheckningen. Den är 12. Och innan dess är vi "färdiga" med allt.

• Sommarliv

Härligt..
    Men jobbar på ett hotell så nog är det lite däför jag inte vill bo på ett..

Jag tror mormor kommer ta hand om våra små pojkar, så vi kan softa..

Sobeit skrev 2009-02-18 21:06:11 följande:
    Sommarliv:För oss blir det värsta lyxen att få sova på hotell. 3 barn och ingen tid vi måste hämta dem dagen efter ..... mm ... bara jag och mannen. Då spelar det ingen roll att passa tiden för utcheckningen. Den är 12. Och innan dess är vi "färdiga" med allt.
  • Sobeit

Sommarliv:
    Jo, här är det mormor o morfar som tar sig an barnen. Med hjälp av deras moster.

Jag och mannen har hittills aldrig bott på hotell bara vi två och ändå har vi varit tillsammans i snart 11 år. Oj, oj, oj! Men nu blir det istället 2 ggr inom 1,5 månad. Vi ska på bröllop i norr adelen av landet i slutet av maj så då blir det hotellnatt oxå. Lyxigt värre! :-P

• Sobeit

Det ska bli så underbart! Mycket härligt som sker denna sommar.

• Sommarliv

Många fester har vi nu.. Vi har dop för Lille Anton nästa månad.. I sommar blir jag 30.. sen så gifter vi oss i sept..
    sen alla andra som fyller jämt..

• Hawaiiii

Nä, vi brukar hänga i baren på Hörnan, så vi vet ju att det är ett trevligt ställe annars. Annars verkar Gillet fint, snäppet dyrare, men ca 3000kr två nätter där med. Funderar på att ta en titt på det också. Sen vet jag inte vilka andra hotell man ska kolla upp i Uppsala, har inte bott här så länge :)

brud2009 skrev 2009-02-18 15:11:01 följande:
    Har du varit och tittat på fler hotell?Tänkte jag skulle ta och gå till tre olika hotell som jag sett ut för att få till någon bra deal till bröllopsnatten.
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2