Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Åh, den där har jag också sett! Jag har hittat två som jag väljer mellan, finns i mitt galleri :) Kul att det finns fler som väljer svart/vitt.
hej hej!
Är lite sugen på att veta vart ni alla ska hålla er bröllopsfest?
Jag har inte så stor koll på staden då jag är relativt nyinflyttad. Har försökt kollat lite i tråden men det är ganska många sidor att gå igenom! =)
/Helena
Vi har nu gjort lite ändring på våran planering..
jag hoppas det inte många i släkten som blir sura..
bimadrock: Vi ska vigas i Vasaborgen och ha festen i Vasasalen.
Vet ni någon fin enkel klännign som man kan ha på ett dop? , som man kan lätt springa ner på stan och köpa.....
hehe ja snurrigt värre
mmm lät smarrigt det där! *kurrar*
Nu har jag beställt våra ringar, hoppas att dom kommer i slutet av nästa vecka. Dock så kan vi inte gravera dem förrän vårat nya efternamn har blivit godkänt ifrån prv. Undrar hur lång tid sånt kan ta.
Klänningen beställs ikväll då sambon kommer hem. Sen så måste vi fixa tid för provdukning så jag slipper tänka på den biten och börja fokusera på nästa sektion av vårat bröllop.
Efter som vi inte bor i central uppsala utan en bit utan för så kan jag tyvärr inte hjälpa dig bimadrock. Dels för att vi vill stå så pass anonymt som möjligt. Finns massor med folk omkring oss som surrar här omkring.
Men du kan ju kolla bygdegårdar, googla på bröllop-uppsala så kommer det säkert upp massa mat nyttigt info.
Vi kommer att hålla vår bröllopsfest i Hagby Bygdegård. Och vigseln hålls i Hagby kyrka.