Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Man får blommor, choklad och frukost på rummet om jag inte minns fel :)
Jag har ca 75-100 hotellnätter varje år med jobbet, så jag borde ju vara trött på att bo på hotell, och det är jag verkligen. Men det är skillnad att bo privat, med den man älskar och samtidigt kunna njuta av att inte laga frukost, inte bädda sängen och bara slappa. Iofs är kraven skyhöga, men både Hörnan och Gillet verkar ha bra standard. Dessutom får våra familjer bo hemma hos oss under dom här dagarna, kommer bli skönt att slippa mammas bröllopsprat...
Får man fråga vart du jobbar, är det i Uppsala?
Flickor ni som har varit runt i Uppsalas alla butiker någon som sett en klänning som denna ? brudklanningar.nu/webshop/product_info.php&products_id=427 eller liknande? Tacksam för svar! God natt
det är ett stort hotell i stockholm..
Tyvärr.. ska du ha den i svart? Har själv letat efter vita klänningar med svarta detaljer i Uppsala, jag kammade noll...
Snygg var den iaf!
Visst är den fin, tänkte först köpa den.. Men är mer inne på några andra..
Hej!
Jag har fått tips om Best western hotellet i svava gallerian, vet inte vad det heter, men tydligen är det jättemysigt och SUPERGOD frukost. (hmm, eller är det kanske det som heter hörnan? )
De har ialalfall två bröllopssviter
Hawaiii: Vet inte om du fortfarande letar klänning med svarta detaljer, men här är en iaf:
www.marinadesign.se/butik/product_info.php&products_id=729
hej hej vinkar lite halv slött, ligger i magsjuka och känner mig så ur form men bara kan vara just nu.
Håller på att beställa mina klänningar, men väntar på svar först ifrån landy. Önskar att dem kunde ha samma tid som en annan. Imorgon ska jag maila in för beställning av våra ringar, så vi kommer någonstans.