• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • F A M E

Har precis kommit hem ifrån mästerarnes butik, där vi mäte mina mått för att kunna lägga in en beställning senare ikväll på klänningarna jag ska ha.

Funderar om jag ska ev ta näbbklänningarna där ifrån också på samma gång.

• monkay

Nr 2 var jättefin :)

Sommarliv skrev 2009-02-17 10:08:25 följande:
    twiggi.blogg.sebehöver lite råd om vilken jag skulle kunna ha..
  • monkay

Mm, håller med dig om att man vill ha rekomendationer. Jag har en bekant som gjorde sin brudmake och hår där i somras och hon blev riktig fin... så därför vågade jag boka

lottis77 skrev 2009-02-16 21:57:39 följande:
    Gick förbi där häromdagen, det var då jag kände att min frisör inte känns så prisvärd, även om jag tycker hon är både duktig och trevlig. Vet dock ingen som har gjort sin bruduppsättning och sminkning där, på CM,skulle så gärna vilja höra från någon som har erfarenhet av dem. Jag har gjort en vanlig sminkning där, men en brudsminkning och håruppsättning är ju inte riktigt samma sak...
  • Mois81

Nu har vi fått inbjudan till Dalby kyrkans allmänna möte!! =) Nu börjar de bli verkligt....

• monkay

Vi med Pirrade till lite i magen faktiskt...

Mois81 skrev 2009-02-17 18:10:14 följande:
    Nu har vi fått inbjudan till Dalby kyrkans allmänna möte!! =) Nu börjar de bli verkligt....
  • Sobeit

Här damp det oxå ner ett brev från Balingsta pastorat idag. Spännande värre. Den 22/3 ska bli otroligt spännande.

• Midsommarbrud09

Mitt i allt detta bröllopsbestyr går vi och ser en tomt vi vill ha!!!?? Vi har inte bestämt oss ännu, men sugna! Pengarna bara rullar iväg....

Idag kommer våra inbjudningar fram!

• Hawaiiii

Nu har jag preliminärbokat Grand Hotell Hörnan två nätter, en natt i dubbelrum, natt två i det "röda" hörnrummet med himmelsäng och bröllopspaket. Har varit och tittat på rummet och det ser jättemysigt ut!

Någon som bott där tidigare?

• brud2009

Har du varit och tittat på fler hotell?
    Tänkte jag skulle ta och gå till tre olika hotell som jag sett ut för att få till någon bra deal till bröllopsnatten.

Hawaiiii skrev 2009-02-18 13:49:17 följande:
    Nu har jag preliminärbokat Grand Hotell Hörnan två nätter, en natt i dubbelrum, natt två i det "röda" hörnrummet med himmelsäng och bröllopspaket. Har varit och tittat på rummet och det ser jättemysigt ut!Någon som bott där tidigare?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2