• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • 090224 1

Hej hopp..

Tack för tipsen..
    Vi ska gifta oss i Danmarks kyrka och bygdegården där va redan bokad..kaplansgården va redan bokad.. :( man vill ju inte att den ska ligga för långt bort från kyrkan..fast viktigast är ju att den känns lite mysig så där..
    ni vet..ingen tråkig o stel "industrilokal" med massa asfalt o bilar utanför.. :)
    men men..jag letar vidare..
    Ha det så bra alla lyckliga "brudar" :D
    Kram

• 090224 1

Hej igen..
    kom precis på en sak..
    är det nån som har nåt tips på trubadurer alt band..som inte är tokdyra :)

• EhR

Någon som har förslag på lokal i närheten av domkyrkan som rymmer ca 100-150personer?

• Sobeit

Vi kommer att vigas i Hagby kyrka och sedan ha middagen o festen i bygdegården på andra sidan av byavägen. Nära och bra!

• Midsommarbrud09

Var hittar man snygga brudskor som inte kostar en förmögenhet och som man kan änvända efter bröllopet också? Såg ett par jättefina på en sida (finns bild i galleriet) men handla skor på nätet törs jag inte.

• 20090822
    Midsommarbrud09 skrev 2009-01-23 18:54:48 följande:
    Var hittar man snygga brudskor som inte kostar en förmögenhet och som man kan änvända efter bröllopet också? Såg ett par jättefina på en sida (finns bild i galleriet) men handla skor på nätet törs jag inte.
    De där skorna finns ju i Pernillas brudbutik, där har man öppet köp... Passar de inte är det bara att skicka tillbaka!
  • FruLindberg09
    De va jätte söta!

www.matildasfest.dinstudio.se/

Här finns en väldans massa snygga skor tycker jag!
  • Sobeit

Jag köpte mina på Din sko i somras. Kostade 249 :-. Helt lagom enligt mig. Kommer troligen att färga om dem efetr bröllopet å de är mer användbara. Kolla annars på Skokanonen!

• mia8

Jag tänker också köpa mina skor på någon "vanlig" skobutik på stan. Tänker hller inte köpa vita tror jag och sköna skor typ ballerinaskor i någon fin färg. Står ut lite och är användbara efter bröllopet också!

• monkay

Var ligger skokanonen?

Sobeit skrev 2009-01-23 22:17:40 följande:
    Jag köpte mina på Din sko i somras. Kostade 249 :-. Helt lagom enligt mig. Kommer troligen att färga om dem efetr bröllopet å de är mer användbara. Kolla annars på Skokanonen!

Beställde skor igår från brandos.se. Blev ett par rejäla pumps med stabil klack Jag kan verkligen inte gå i högklackat, dessa var 7 cm, men tror klacken gör den okej ändå
    Har prelbokat catering igår oxå, känns som om lusten att planera börjar komma tillbaka lite nu

Kram på er
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2