Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Hej hopp..
Tack för tipsen..
Vi ska gifta oss i Danmarks kyrka och bygdegården där va redan bokad..kaplansgården va redan bokad.. :( man vill ju inte att den ska ligga för långt bort från kyrkan..fast viktigast är ju att den känns lite mysig så där..
ni vet..ingen tråkig o stel "industrilokal" med massa asfalt o bilar utanför.. :)
men men..jag letar vidare..
Ha det så bra alla lyckliga "brudar" :D
Kram
Hej igen..
kom precis på en sak..
är det nån som har nåt tips på trubadurer alt band..som inte är tokdyra :)
Någon som har förslag på lokal i närheten av domkyrkan som rymmer ca 100-150personer?
Vi kommer att vigas i Hagby kyrka och sedan ha middagen o festen i bygdegården på andra sidan av byavägen. Nära och bra!
Var hittar man snygga brudskor som inte kostar en förmögenhet och som man kan änvända efter bröllopet också? Såg ett par jättefina på en sida (finns bild i galleriet) men handla skor på nätet törs jag inte.
Jag köpte mina på Din sko i somras. Kostade 249 :-. Helt lagom enligt mig. Kommer troligen att färga om dem efetr bröllopet å de är mer användbara. Kolla annars på Skokanonen!
Jag tänker också köpa mina skor på någon "vanlig" skobutik på stan. Tänker hller inte köpa vita tror jag och sköna skor typ ballerinaskor i någon fin färg. Står ut lite och är användbara efter bröllopet också!
Var ligger skokanonen?