• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Vad håller ni på med i planeringen just nu? Vi har lite torrperiod just nu. Känns som det är en massa vi borde göra men gör liksom inget...

• 090224 1

Hej hopp..
    Håller på att leta efter en bra lokal..det är inte lätt..
    Vi vill ha en lokal där man kan fixa allt själv o det verkar inte finnas så många sånna..
    så snälla..har ni några bra tips??
    Känns som jag vill få den biten klar snart..
    Kramar :)

• FruLindberg09
    frisören73 skrev 2009-01-21 19:30:43 följande:
    Hej hopp..Håller på att leta efter en bra lokal..det är inte lätt.. Vi vill ha en lokal där man kan fixa allt själv o det verkar inte finnas så många sånna..så snälla..har ni några bra tips?? Känns som jag vill få den biten klar snart..Kramar :)
    Känner igen det där Nånting man tydligen ska vara ute i riktigt god tid med!
    Som tur är har den biten löst sig för oss nu!

Var vill ni att lokalen ska ligga då?
    Är det inte ganska många lokaler man fixa allt själv med? typ byggdegårdar och dylikt

Nu har jag precis beställt min klänning! spännande spännande!!!
  • mia8

Klänning nr 1!

Igia skrev 2009-01-20 10:38:27 följande:
    Hallå!Jag behöver er hjälp... Jag har nu varit och provat klänningar igen och kan inte bestämma mig. Har två som favoriter och det är de två översta i mitt galleri.www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.phpVill ni hjälpa mig lite med era åsikter?Tack!
  • Greta 1980

Jag kan tipsa om Vasasalen, kolla in vår separata tråd som heter just "Vasasalen Uppsala"

• mia8

Jag kan tipsa om kaplansgården i Gamla Uppsala. Den är varken för stor eller liten...rymmer max 70 tror jag. Jättemysig.

Jag var på ett bröllop som jag tror jag kanske ska kopiera ang. placeringen. Jag vill nämligen inte ha ett traditionellt honörsbord...vill inte sitta med mamma och pappa hela middagen. Iaf... min kompis och hennes man hade flera "korta" långbord (med ca 12 per/bord). Sen böt de plats under middagen. De åt tex förrätten vid deras föräldrar och sen böt de plats med några vid ett annat bord där deras vänner satt. inte alls rörigt utan jättetrevligt! Antingen tänker jag så eller röra om i grytan helt och bara sitta vid våra syskon och vänner... undrar vad svärmor säger då...

• FruLindberg09

Håller med! Kaplansgården är jätte mysig o inte så dyr heller!
    Tyvärr var den upptagen vårat datum.

mia8 skrev 2009-01-21 21:20:08 följande:
    Jag kan tipsa om kaplansgården i Gamla Uppsala. Den är varken för stor eller liten...rymmer max 70 tror jag. Jättemysig. Jag var på ett bröllop som jag tror jag kanske ska kopiera ang. placeringen. Jag vill nämligen inte ha ett traditionellt honörsbord...vill inte sitta med mamma och pappa hela middagen. Iaf... min kompis och hennes man hade flera "korta" långbord (med ca 12 per/bord). Sen böt de plats under middagen. De åt tex förrätten vid deras föräldrar och sen böt de plats med några vid ett annat bord där deras vänner satt. inte alls rörigt utan jättetrevligt! Antingen tänker jag så eller röra om i grytan helt och bara sitta vid våra syskon och vänner... undrar vad svärmor säger då...
  • Timba

Vi ska ha Kaplan. 3.000:- för fredag e.m till sö mitt på dagen, passar vår budget bra.

• F A M E

Igia: jag röstar på klänning nr 2

• F A M E

Vi sitter också fast i våran planering grrrrrrrr. Eller rättare sagt bara jobbigt, alla som är lämpliga att passa barnen är dunder sjuka just nu. Jag som så hade hoppat på att vi ev skulle titta på klänningen eller ringarna och bestäma osv.

Är de inte sjukdomar så är de födelsedagar som är ivägen osv. *suck* Känner mig grymt motarbetad just nu i alla fall.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2