• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • brud2009

Nej, jag betalade ingenting idag. Vet inte när det blir, vi ska ju höras flera gånger till för att bestäma utseende och innehåll osv. får väl betala när vi vet exakt antal bitar kanske. Har ju inte tänkt hämta tårtan själv, glömde fråga om de har utkörning annars får väl restaurangen eller mina föräldrar hämta eller någon annan. Ja ja det får bli ett senare bekymer

monkay skrev 2009-01-14 00:09:46 följande:
    Roligt , jag ska oxå ta därifrån tror jag. Fick du betala deposition redan nu för ställningen eller tar dom det när du får tårtan?
  • Greta 1980

Har inte hört om det bandet, tyvärr!

• Greta 1980

AAAAAAAAAAAAHHHH!
    Har precis postat alla inbjudningar!
    Känns läskigt och tokigt men superkul! Finns liksom ingen återvändo nu, inte för att vi tvekar men det är ju så stort!
    Man blir lite nervös!

Skulle vara kul att se vissa personers min imorgon när dem hämtar posten.
    Ahh, är så lycklig! Snart vet hela världen, eller tja iallafall våra vänner, om att vi ska gifta oss!

Ha det gott brudar!

• mia8

Vad duktiga ni andra verkar ha varit...jag kunde absolut inte hålla tyst om att Peter friat...jag pratar om det hela tiden!

• mia8

Jag har fått svar från Agneta I Nilsson (blomdesign). Hon skulle ta ca 1000 kroner för blandbuketten och 1500 för den med bara kallor (se mina bilder). Det tyckte jag var lite konstigt för butiken Spira på stan skulle ta samma priser med precis tvärt om! Så nu vet jag inte hur jag ska göra...vilken bukett ska jag ta? Jag har ju klänningen och vi ska ju ha vigseln utomhus...Smakråd någon?

• Midsommarbrud09

ÅHH...båda är ju jättefina! Vilken tycker du bäst om? Vilken bukett fastnade du för först? Jag kan faktiskt inte säga vilken som är finast, för de är ju så fina båda två.

Mina ringar kom igår.....Lycklig!!!

• mia8

Jag har alltid tänkt kallor...eller alltid men så länge jag tänkt bukett iaf... och sen såg jag den andra och blev helt förälskad! jättesvårt... Är de fina, ringarna? Ni är klara med så mycket! Nyfiken på att se dem och klänningen!

Midsommarbrud09 skrev 2009-01-15 18:15:19 följande:
    ÅHH...båda är ju jättefina! Vilken tycker du bäst om? Vilken bukett fastnade du för först? Jag kan faktiskt inte säga vilken som är finast, för de är ju så fina båda två.Mina ringar kom igår.....Lycklig!!!
  • Midsommarbrud09

Det finns bilder i galleriet! Men det är ju visserligen inte riktigt detsamma som i verkligheten.

• monkay

Jag röstar på Kallorna, det är så fint med dem. Jag ska oxå ha vita kallor, så jag kanske inte är helt objektiv iofs...
    Blomloftet ska göra min bukett, pratade med henne på bröllopsmässan på slottet. Tror att buketten landar runt 1100kr. Den jag frågade pris på då, ser ut som den som du har i ditt galleri, enda skillnaden var att den har lite gröna strån i.

Båda buketterna var jättefina, så oavsett vilken du väljer kommer du bli en mkt tjusig och vacker brud!

mia8 skrev 2009-01-15 17:03:18 följande:
    Jag har fått svar från Agneta I Nilsson (blomdesign). Hon skulle ta ca 1000 kroner för blandbuketten och 1500 för den med bara kallor (se mina bilder). Det tyckte jag var lite konstigt för butiken Spira på stan skulle ta samma priser med precis tvärt om! Så nu vet jag inte hur jag ska göra...vilken bukett ska jag ta? Jag har ju klänningen och vi ska ju ha vigseln utomhus...Smakråd någon?
  • brud2009

Om du vill höra priset från fler så kan jag rek. Bellis på rackarbergsgatan. Har nyligen beställt blommor därifrån och de var helt ok pris och buketten var jättefin (nu var visserligen detta till en begravning men ändå!).

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2