• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Tina

Du har ju Hefa brud och fest oxå på Gamla Uppsalagatan. Vet inte om de har till herrar men de borde nästan ha det tycker man.

• FruLindberg09
    Igia skrev 2009-01-07 13:14:00 följande:
    TinaDu har ju Hefa brud och fest oxå på Gamla Uppsalagatan. Vet inte om de har till herrar men de borde nästan ha det tycker man.
    De har till herrar med. Ska själv dit o kolla eftersom det va bra priser.
  • Tina79

ok, tack för tipset! Ska ta mig dit någon helg och se vad de har. Hade faktiskt ingen aning om dem!

• Midsommarbrud09

Det finns en bröllopssffär ute typ i Vittinge också som jag har hört mycket bra om.

Hursomhelst....min Milly-klänning kom idag!! Superfin, jättenöjd!!

• Sobeit

Jag kan verkligen rekommendera Bröllopsgården i Vittinge! Har bara hört positvt om dem och hon som driver butiken är jättetrevlig och väldigt serviceminded. Vi kommer att hyra m2b´s kläder där så han ska dit i maj för utprovning.

• monkay

Men va skoj, grattis! Hur lång tid tog det innan du fick hem den? Längtar massor tills jag kan beställa min

Hur går det annars för er tjejer? Jag har haft ett planeringstorkaperiod i några veckor, har inte orkat göra ngt alls, men nya tag nu...

Måste passa på att tacka SOBEIT för tipset om Jotex, längtar tills tyget kommer hem och jag kan fixa till löparna. Men en fråga, var kan man hitta och på ett ungefär vad kostar såna där fållningsband? Vore ju skönt att slippa sitta med symaskinen om det inte behövs...

Midsommarbrud09 skrev 2009-01-07 20:58:33 följande:
    Det finns en bröllopssffär ute typ i Vittinge också som jag har hört mycket bra om.Hursomhelst....min Milly-klänning kom idag!! Superfin, jättenöjd!!
  • monkay

Nu har jag hittat fållband...på IKEA såklart Vad finns inte där egentligen, haha!

19 kr för 10 meter var ju till och med överkomligt, trodde de skulle vara mkt dyrare!

Håller fortfarande på velar ang catering och Lena på Taket... Känns lite osäkert att boka med dem nu, var så glad när jag varit på mässan på slottet och gjort en offertförfrågan liksom. Men sen hände ju inte så mkt mer

Är det ngn som kan tipsa om ngn annan cateringfirma som verkar bra? Har kikat på Höglunds och de verkar helt ok, men har aldrig smakat deras mat. Någon?

• Igia

Bara ätit julbord från Höglunds och det var bara bra. Bärsta kan annars rekommenderas
    Ska fundera lite mer för nu står det still....

• Greta 1980

Cajsas kok ska vara bra. Dem ar seriosa och svara snabbt pa mail och ar trevliga per telefon. Vi kommer troligen att kora med dem.
    Dem har aven bra priser, i niva med Lena pa taket.
    Hambergs fisk har jag hort ar bra oxa men har ju statt lite "skit" om dem i tidningar nu och da sa jag vet inte...
    Lycka till!

• Greta 1980

Ekocafet kom jag pa ska vara bra, iaf vad jag hort!
    Att dem ar valdigt trevliga!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2