Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Å så härligt! Jag blir så avundsjuk! Har varit i Las Vegas själv och alltid velat komma tillbaka!
Nu är vi klara! Hade en jättemysig kväll igår. Det var en riktig romantikverkstad. Champagne och inbjudningskort. De blev jättefina! Samarbete på hög nivå! Mysigt!
Ska göra mig redo för mässa nu! Vi ses väl?
jag vill så gärna köpa en klänning nu.. men sks ju ner i vikt plus ammar så kan inte köpa en nu..
men allt annat kan man fixa..
Musiken är svår vi gillar så olika där.. hmm
ja musiken är svår...festmusiken iaf...trubadur eller dj?... vet inte hur vi ska göra
Jag ska oxå på mässa. Väntar på att min tärna ska dyka upp bara...
Vill oxå gå på mässan.......men är sjuk så jag kan inte Ni får berätta allt sen!!!
hemma från mässan. de har nog annonserat lite dåligt, det var inge folk där. Och stackars modellerna fick bli utan klänningar i sista sekund då champagne drog sig ur. Ok utbud med utställare iaf. blev intresserad av Agneta Nilsson Design. Trevlig och verkar ha vettiga priser.
Agneta Nilsson Design? Syr hon upp klänningar eller säljer hon eller är det nån helt annan design? Priser? Var finns hon? Berätta mer!
Nej nej.. hon gör blombuketter. www.andesign.se hon har ingen affär och kan därför hålla ner priserna.. Vet inget mer, har precis mailat min drömbukett för att få veta pris.
Jahaa! Du får gärna rapportera priset när du fått svar. Är det någon av buketterna i ditt galleri?
Champagne går verkligen inte att lita på, stackars modeller!