Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Ekocafet har väl bara vegitariskt? När jag var där å åt så var det det iaf. Men det var ett tag sen så de kan ju ha ändrat det...
Jg kom en bra catering när jag skulle sova men nu har glömt den igen...
Men Görans kök finns väl oxå?
Vi har hittat en catering firma åt rimbo hållet som vi ev funderar på. Ska bara höra om referenser först ifrån en släkting som har använt dem. Adamsbergs tror jag dem hette. Finns bara 3 st i den trekten om man googlar på de.
Ekocafeet har kott och sadant oxa om man vill ha, tyckte jag sag det pa deras hemsida.
Men jag kan ha fel.
De kan ha ändrat sin meny sedan jag var där. Kan ju vara att man ökar sitt utbud.
Trodde hela huset rasade i morse hemma hos oss.
Klockan var nog drygt 05 och plötsligt brakar de till i ena hörnet i vårat sovrum. En sådan där riktigt smäll, så man flyger högt upp.
Våran hylla vi hade ovan oss rasade ner med allt som var på. Glas gick sönder, böcker slog ryggsidan i och blev lite nötta, pärmar som låger huller om buller. Vilken röra, sambon fick 2 st pärmar på armen men inte mer, tack och lov för de. Igår morse hade vi lillan i sängen precis där, tänk om hon hade fått hyll kanten i huvudet då *hua* säger jag.
Änglavakt! Skönt att det gick bra trots allt.
Min kusin var med om samma sak nästan. Väggen där deras lilla tv satt ramlade ner med tv och gjorde ett stort hål i väggen. Två dgr innan hade deras son precis flyttat in i egen rum. Hans spjälsäng stod precis där tvn landade...
F A M E skrev 2009-01-09 14:58:01 följande:
Så nu kommer vi några steg fram med planeringen.. Lokalen är bokad..
Det är lite hemligt.. just nu...
jag var lite nervös över att lokalen var bokad..