• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • F A M E

gott nytt år tjejer.

ses nästa år då :-d

• sopox

Ja då är det nog så :) För sist jag hörde något så var det konkurs och skulle läggas ner och det var i mitten av november :) Men ja hittar dom någon ny så kan ju övertagande gå snabbt :D Känner en kock där med, danne.. Men vi har inte hört något från honom alls sen han berättade om konkursen, han skulle börjat jobba på min pappas gamla restaurang som även den har ny ägare.. Men valde att avstå det jobbet, kanske för att han fick förlängt på lena av den nya ägaren? :)

Ja absolut det skulle jag gjort..

Gott nytt år!!

• Igia

Gott Nytt År på tjejer!

Hoppas ni hade det bra igår!

Kram

• Midsommarbrud09

Suck och stön för röda dagar!!
    Sitter och väntar på två leveranser; klänningen och ringen..!! Men det kommer ju aldrig någon post, det är ju mest bara röda dagar. Ringen skulle ta 5 vardagar och det beror ju också på om mellandagarna räkas som vardagar eller om de är jullediga....Och klänningen ska vi ju inte tala om, jag är super nipprig och bara längtar!
    Jag vill ha dem NUUU!!

• F A M E

Vilken låt ska ni har när ni går in i kyrkan???

Sambon min vill inte ha de traditionella låtarn, kan man ta vilken man vill?

• endless love

Vad jag har hört så går det mästa nu förtiden om det är ok med prästen. Vi kommer att ha helt annan musik rakt igenom än de vanliga låtarna.
    Det var inga problem alls när vi hörde oss för med vår Präst. Men man ska komma ihåg att det är en gudstjänst, så det ska ju gå i kyrkoanda om du förstår vad jag menar :)

• endless love

Vi har även två psalmer oxå.
    Värt att nämna:)

• Sobeit

F A M E:

Vi kommer att ha Canon D när vi går in i kyrkan. Utgångsmusiken är inte bestämd ännu.

• F A M E

oki tack för de tipset.

Sobeit skrev 2009-01-03 20:46:31 följande:
    F A M E:Vi kommer att ha Canon D när vi går in i kyrkan. Utgångsmusiken är inte bestämd ännu.
  • Greta 1980

Vi kommer att kora Ronja Rovardotter laten nar vi gar in. (ledsen for stavningen, ar i USA och har inte alla bokstaver...)
    Ha det gott!
    Kramar ifran ett soligt Las Vegas!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2