• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • F A M E

Jo hade ju tänkt så, såvidare jag inte hittar någon annan då förstås

Tina79 skrev 2008-12-28 01:04:58 följande:
    F A M E skrev 2008-12-27 23:12:13 följande:Är det klänningen på bilden du ska ha? Den är jättefin! jag gillar verkligen klänningarna med lite färg i!
  • mia8

hur gör ni...? Är på gång med inbjudningskortsdesign just nu... Vi har tänkt att önska oss hjälp till smekmånad ist för ev paket. Skriver man det på inbjudan eller tar man det muntligt?

• F A M E

Vi tänkte att lägga med en seprat lapp om vägen, hur de blir och ev presenter. Med kommer även att finnas en mail adress till toastmastern för ev tal som ska var med osv.

• mia8

Har oxå tänkt på det men ... Det är svårt att lägga i en extra lapp i vår inbjudan då man "drar" ut inbjudan ur ett kuvert från sidan lixom...hmm..svårt att förklara. Men summa summarum så finns det ingen plats för en xtra lapp.

F A M E skrev 2008-12-28 13:23:21 följande:

Vi tänkte att lägga med en seprat lapp om vägen, hur de blir och ev presenter. Med kommer även att finnas en mail adress till toastmastern för ev tal som ska var med osv.
  • F A M E

oki Har ni ingen medhjälpare till bröllopet då??? typ tärna, toastmaster var mail eller telnr kan stå med för ev frågor och funderingar angående erat bröllop då.

• F A M E

Nu har jag hittat våara ljus till bröllopet, blev svarta små block ljus jätte fina. Men jag skulle vilja dekorera dem lite så dem inte ser så dystra ut. Någon som vet en bra sida för detta?

• Igia

Var har du hittat de ljusen? Är oxå sugen på svarta... Fanns det fler färger?

F A M E skrev 2008-12-28 14:10:49 följande:

Nu har jag hittat våara ljus till bröllopet, blev svarta små block ljus jätte fina. Men jag skulle vilja dekorera dem lite så dem inte ser så dystra ut. Någon som vet en bra sida för detta?
  • lottis77
    Maja21 skrev 2008-12-25 18:30:36 följande:
    God jul till alla!Efter några juldagar nu med bland annat sambons släkt har det kommit en mängd frågor om det kommande bröllopet, planering etc.Jag undrar ifall någon av er har haft erfarenhet av att "parera" er blivande svärmor? Min svärmor vill gärna att bröllopet ska bli så billigt som möjligt. Jag och min sambo jobbar väldigt mycket och har inte tid, lust eller möjlighet att göra allting själva. Dessutom är vi inte så pyssliga av oss tyvärr. Min svärmor däremot vill mer eller mindre att vi ska hyra en jättebillig lokal, fixa allt själva och dessutom att vi ska laga all mat själva hemma. Ingen dum idé förvisso, men inte riktigt vad vi tänkt oss... Vi är ju lite sugna på Vasasalen och kanske Lenas kök. Vid något tillfälle sagt lite ifrån, men tjatet om hur dyrt det kommer att bli slutar liksom inte.Ah! Vore skönt att höra ifall någon av er har liknande erfarenheter och hur ni agerat? Till saken hör att min sambo inte riktigt är så "mammastyrd" som detta inlägg kanske låter ;)!
    Suck! Säg: "Tack, men nu pratar vi om något annat." Och så ler du. Så gör jag.
  • F A M E

Hittade dem på ica maxi 7 st i olika str men samma tjocklek för 33:- Fanns även vita, vad jag såg.

Igia skrev 2008-12-28 17:27:21 följande:
    Var har du hittat de ljusen? Är oxå sugen på svarta... Fanns det fler färger?F A M E skrev 2008-12-28 14:10:49 följande:
  • F A M E

Nu har jag hittat dekorering till ljusen men frågan är var de kan finnas silversand/stenar. Stenarna skall vara av den mindre sorten. Någon som vet?

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2