Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Jag hade tänkt köpa lakan men de var på tok för genomskinliga. Alla märken/fläckar i borden lyste igenom. Jag köpte krossad sammet i metervara från Jysk. Det var lätt att klippa utan att det blev fula trådar som hängde. Lätt att tvätta och det bästa av allt snyggt och skrynkelfritt.
De var en smart ide, den ska jag också kolla upp om de ev finns i våra färger. Har dock inte börjat prov dukat ännu, vill nog gärna vänta tills efter vi har berättat de för våra närmaste i släkten först.
Ursäkta att jag kommer med annat än dukning nu, men har ni bestämt vad ni ska ha för skor?
Såg att man kunde få en visning av Pernillas brudbutik om man var ngr st...
Jag har redan köpt mina. 349 :- i somras. Står i en skokartong i garderoben.
Lyllo dig Både klänning och skor...
Lyllo dig Både klänning och skor...
ojdå...
Här har vi ännu en med duknings problem,
känner att det är super viktigt för mig att det blir en snygg dukning.
Jag har ansvar för att duka upp vårat nyårsbord och resultatet är jag super nöjd med!
Men när det kommer till våra färger och till något så viktigt så tar det bara stopp i knoppen på mig, inget känns helt ok.. Förstår allas panik helt och hållet, phuu..
ojojoj...jag känner inte att dukningen känns såå viktig. Jag tänker ta det lite lugnt med det... jag tror att det blir jättebra även utan provdukningar...kanske...eller?
Nu har vi hittat våra ringar, den jag hittade innan fanns de ingen dirket snygg match åt sambon tyvärr. Men denna som jag har lag precis upp i gallerit finns de. Dock så har vi inte kollat om den finns i Uppsalas butiker ännu.
Finns i stockholm i alla fall för inte så illa peng som tur är.