• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Sobeit

Vad heter "vaserna" du hittat på IKEA?

monkay skrev 2008-12-10 16:31:18 följande:
    Men det var ju ett helt okej pris, trodde det skulle bli mkt dyrare. Låter jättefint med de vinröda rosenbladen Jag hittade jättefina "vaser" på IKEA för runt 20 kr styck. De fanns i vit, rosa och blå tror jag, de kanske vore ngt för dig oxå för antingen vin eller vatten Jag köpte jättefina men enkla ljushållare på Rusta för 2 kr styck. Fanns i genomskinligt, rött eller svart/grå. Var för värmeljus. Man får verkligen dra ned på det som går att dra ned på... Kommer bli jättefint ändå är jag helt säker på Jag måste oxå boka en ställning, ska nog försöka ta tag i det den här veckan...
    Jättefint är ju ett väldigt användbart ord!

monkay skrev 2008-12-10 16:32:08 följande:
    haha verkar som om jag gillar ordent "jättefint" Fyra stycken i mitt senaste inlägg...Ett jättefint ord helt enkelt
  • F A M E

Sobeit var in på ditt galleri men hittade inga bilder om de.

Jag kommer att gnälla lite nu om de är okej för er.

Min mista har blivt sjuk igen, ligger nu 40 graders feber. Inget som påverkar henne förutom hennes tempo då. *Suck* blir ju inte av med dessa sjukdomar. Så då kanske vi inte kan åka in och kolla på ringarna som jag ville. ahhha

Sen så har jag jagat vidare på klänning fronten och ev hittat min klänning för 3500:- är de dyrt? Visst man kan handla i från kina men med frakt och ev fast i tullen så skulle de gå gämt ut räknade jag.

Vad de gäller dekoreringen så har jag inte hunnit kommit i väg till lokalen ännu för att gör lite prov dukningar. *suck*

Känns som vi bara står och stampar i ett hörn, hatar sånt, jag vill se resultat på engång.

• F A M E

Jo ho nu kom jag in. Ursäkta blir så snurrig. Sambo har installerat ett special skydd på vår dator. Har vissa små som använder dator och då har de kommit in lite konstiga virus.

Så jag glömde att tillåta att visa bilderna.

• monkay

hehe tänkte skriva att de heter "jättefin" men de heter "superfin"
    hahaha

Sobeit skrev 2008-12-10 21:56:35 följande:
    Vad heter "vaserna" du hittat på IKEA?
  • mia8

Tack midsommarbruden.. så känner jag med. Var på ett bröllop i september där barnen sprang runt och lekte med ballonger när brudgummen höll tal... barnkalas!

• monkay

Är så glad...var precis nere på stan och shoppade lite, då passade jag på att gå in på Creative Makeup. Han som var där var hur gullig och tillmötesgående som helst, så jag bokade hår och smink där. Känns jättebra

• Sobeit

monkay skrev 2008-12-11 10:31:52 följande:
    hehe tänkte skriva att de heter "jättefin" men de heter "superfin" hahaha

Snygga de är! Blev lite sugen på dem faktiskt. Tack för tipset!

• Sobeit

monkay:
    Var in på IKEA idag och köpte lite ramar för julklapparna. Tänk vad bra när man har barn. Porträttfotograferingen är stående julklapp numera.

Vilket fall som helst, så tittade jag på "vasen" du tipsade om. Var lite för gulliga för min stil. Tyckte att de såg aldelles för mycket ut som vaser för att det skulle fungera för mig. Men tack ändå!!

• monkay

hehehe mkt bra med barn vid juletid Och annars såklart oxå.

Aha, har inte sett dem på riktigt, bara på Ikeas hemsida, du kanske har rätt, måste åka dit och kolla jag med

Är det ngn som hört ngt om Lena på taket? Vi pratade som sagt med dem på bröllopsmässan...men sen dess nada! Har mailat två gånger och varje gång får jag till svar att de ska höra av sig i slutet av veckan. OBS att det var drygt 2 veckor mellan mailen....hur oseriösa är de egentligen? Har hört rykten om konkurs, men inget bekräftat. Ngn som har info?

Ha en mysig fredagskväll och lucia imorgon alla Uppsalaflickor!

Sobeit skrev 2008-12-12 14:44:57 följande:
    monkay:Var in på IKEA idag och köpte lite ramar för julklapparna. Tänk vad bra när man har barn. Porträttfotograferingen är stående julklapp numera. Vilket fall som helst, så tittade jag på "vasen" du tipsade om. Var lite för gulliga för min stil. Tyckte att de såg aldelles för mycket ut som vaser för att det skulle fungera för mig. Men tack ändå!!
  • mia8

Jag fick ett telefonsamtal och en mailad offert förra veckan av Lena På Taket. De skrev att de hade mycket innan jul och att vi skulle höras närmare i januari. Jag skulle tipsa om att ringa!

monkay skrev 2008-12-12 15:57:40 följande:
    hehehe mkt bra med barn vid juletid Och annars såklart oxå.Aha, har inte sett dem på riktigt, bara på Ikeas hemsida, du kanske har rätt, måste åka dit och kolla jag med Är det ngn som hört ngt om Lena på taket? Vi pratade som sagt med dem på bröllopsmässan...men sen dess nada! Har mailat två gånger och varje gång får jag till svar att de ska höra av sig i slutet av veckan. OBS att det var drygt 2 veckor mellan mailen....hur oseriösa är de egentligen? Har hört rykten om konkurs, men inget bekräftat. Ngn som har info?Ha en mysig fredagskväll och lucia imorgon alla Uppsalaflickor!
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2