• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • endless love

Mörk Ängel skrev 2008-12-03 13:10:20 följande:

Jag tror att Snerikes nation går att ha fest på. Jag har sett en bröllopsfest där.Jag tycker att Snerikes är vackert så är du intresserad så kan du ju ringa till dem.www.snerikes.se/index.phpSå ser det ut.endless love skrev 2008-12-02 16:56:07 följande:
    Toppen! ska kolla på det!
    Fler alternativ är vart välkomna också.
  • endless love

mia 8
    Tusen tack! vad snabba svar!!
    Super glad, nu fick jag mycket att göra helt plötsligt. Skönt att det lossar när man kört fast lite

• endless love

mia 8
    Jag var inne och hälsade på din sida i går!
    Såg att du hittat en sömmerska till din klänning. Håller hon till i Uppsala?
    Kommer att sy upp min klänning, då jag designat den själv men kommer inte att ha tid att sy upp den. Allt är så dyrt och om det är så att jag kan spara några slantar genom att låta den sys upp i Uppsala så är ju det välkommet om man säger så.

• mia8

Jag vågar nästan inte ge dig råd i den frågan... han ska ju bara sy in lite i midjan till mig. Hon verkar duktig, men jag vet inte om hon är så duktig... Har hört att det finns en duktig tjej i Gotsunda... kan inga detaljer men sök på sömmerska på eniro, så finns det några att välja mellan!
    endless love skrev 2008-12-03 16:43:00 följande:

mia 8 Jag var inne och hälsade på din sida i går!Såg att du hittat en sömmerska till din klänning. Håller hon till i Uppsala? Kommer att sy upp min klänning, då jag designat den själv men kommer inte att ha tid att sy upp den. Allt är så dyrt och om det är så att jag kan spara några slantar genom att låta den sys upp i Uppsala så är ju det välkommet om man säger så.
  • FrökenFräken1

Träffade världens sötaste sömmerska idag- äntligen någon som blir lite engagerad- många verkar så uttråkade av sina jobb! Hon håller till på Askungen på kungsgatan. Någon som hört något m dem?

• Sobeit

FrökenFräken1 skrev 2008-12-03 20:38:58 följande:
    Träffade världens sötaste sömmerska idag- äntligen någon som blir lite engagerad- många verkar så uttråkade av sina jobb! Hon håller till på Askungen på kungsgatan. Någon som hört något m dem?

Det enda jag vet om Askungen är att det är nyöppnat. Verkar väldigt seriösa.

• Sobeit

Jag vill passa på att hälsa alla nya välkomna! Lycka till alla med ert planerande!

@--->--- 11 juli 2009 blir jag fru Isaksson! ---
  • endless love

Verkar super intressant ska kolla upp den butiken idag jag också (Askungen)

• Tina79
    Sobeit skrev 2008-12-02 10:13:17 följande:
    Jag har gjort något annorlunda nu. För några veckor sedan var jag till en florist och beställde min brudbukett, näbbuketterna och m2b´s coursage. Igår ringde jag och avbeställde den för jag har ändrat så mycket så nu stämmer den inte. Så satt jag och m2b och pratade om buketten och det slutade med att han numera ska fixa brudbuketten och alla andra blommor. Det enda han undrade över var vilka färger. Känns så skönt att inte behöva tänka på det.
    Sobeit, det känns som du har lite koll på priser för brudbuketter och övriga blommor av det ovanstående citatet att döma. Kan du ge mig en ungefärlig kostnad för bukett och coursage? Och har du tips på någon florist som verkar bra?

Sen har jag kollat upp lite priser på lokaler om någon också letar lokal. Eklundshof kostar ca 700 kr/pers och Skarholmen kostar ca 750 kr/pers.
  • F A M E

Hej hej igen tjejer.

Vi fick virus på våran dator så sambo var tvungen att göra en stor rensning på datorn. Lite svårt att hålla på med våra planering utan den. Speciellt när allt ligger på datorn också *suck*, tänk vad man kan bli så lås i vissa situationer.

Men nu har jag läst i kapp igen, gösses vad ni skriver massor här inne.

Välkommen alla nya i tråden.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2