Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Jag velar också mellan rött eller vitt guld. Det vita guldet blir ju lite gråare, men jag skulle vilja se "min" ring i den gråare tonen så att man vet hur den ser ut då. Egentligen är det här ju riktiga i-lands problem, men men, det är ju viktigt för oss....
Sobeit; arbetskamrater säger du... hur väljer du bland dem?
Jättefin tårta Midsommarbruden09! Önskar det var någon som gjorde laktosfria sånna...
Midsommarbrud: En otroligt vacker tårta!!! En sån skulle man inte ha något emot. Ringen var också fin, och i mitt tycke slår vitt guld det röda. Stenarna kommer fram så fint mot det vita guldet. Det vita guldet blir inte så grått. Det beror på halten av ett visst ämne i guldblandningen, men tyvärr kommer jag inte ihåg vad det heter just nu.
mia8; jag kommer inte bjuda kollegor. Det blir tillräckligt många utan att bjuda dem, och alldeles för dyrt ändå... En kollega kanske kommer att bjudas, men han har å andra sidan vigselrätt och skulle i så fall förrätta vigselceremonin.
Midsommarbrud09:
Den axelbandslösa är helt underbar alltså. Tårtan ser dessutom väldigt smarrig ut.
mia8:
Jo, min m2b har några arbetskamrater som han gärna vill bjuda. Jag vill dock inte bjuda någon från mitt arbete, men det beror helt på hur olika yrken vi har. M2b arbetar som datakonsult på Ericsson och jag arbetar som personlig assistent. Så han jobbar ofta i grupp och jag jobbar själv för det mesta.
Hej!
Passionsblomma finns nog inte i våran tråd. Du kan göra en ny tråd om blommor så hittar hon nog dit, annars har jag läst hennes inlägg i augustiblommor...
Hej på er!
Har beslutångest.... Behöver er hjälp med klänning. Har tre alternativ i mitt galleri (den röda ej med)Vilken tycker ni?
Tack på förhand
För att underlätta så kommer här länken till mitt galleri:
www.brollopstorget.se/hem/igia/galleri.php
Igia!
Den klänning som tog mig med storm var helt klart den vita som är brevid den röda. Helt otroligt vacker, med sitt släta och romantiska den var helt fantastisk. Har gått på Tillskärarakademin här i stockholm och jag skulle helt klart drömma om att skapa något så vackert. Examen klänningen gjorde jag åt min väninna som gifte sig förra hösten..
Passionsblomman finns inte med i denna tråd. Om du söker upp henne via medlemmar så kan du sedan inboxa henne och se om hon vill hjälpa dig med lite blomfrågor.
Tack!
Den är lite favorit hos mig oxå faktiskt. Enkel men ändå inte typ...
Tyvärr har jag inte hittat den nånstans så jag kan prova den. De flesta kan ta hem den om jag köper den, men det är en lite dyr chansning känner jag.
endless love skrev 2008-12-08 12:57:32 följande: