• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Midsommarbrud09

Igia: Åhh, den vita längst ner till höger. Ursnygg!

• mia8

Ja Igia den längst ner till höger är jättefin... men jag måste även lägga en röst på den näst översta klänningen. Jättevacker och häftig!

• Tina79

Igia, helt klart den längst ner till höger! Så himla enkel och fin!

Tack för tipsen om Passionsblomma. Jag letar upp henne på annat håll.

• endless love

Tjejer! Är det någon som vet vart man kan få tag på häst och vagn i Uppsala? Hittar en annons på blocket: Anettes & Asbjörns Klövvård är det någon som har någon koll på vad det kan vara för något..

• mammatill2

endless love: Det finns en som heter Kenneth som brukar vara med på alla möjliga arrangemang i Uppsala. Om han fortfarande håller på vet jag inte men han tävlade med sins nordsvenskar förr.

Jag vet heller inte om han hyr ut sig till privatpersoner. Prova att kolla på nordsvenska föreningen tror jag det heter så borde du hitta honom där.

• mammatill2

Letade nu på deras hemsida men såg ingenting men man kan ju alltid ringa till deras Uppsaladistrikt och fråga om dom vet någon.

• Midsommarbrud09

Hur långt innan ska man skicka ut inbjudningskorten? Vilket senaste OSA datum ska man ha? Ska sätta oss i jul och göra alla inbjudningar tänkte vi.
    (Rosa/vitt/siver)

• Sobeit

Midsommarbrud09:
    Vi skickar ut save-the-date-kort nu med julkorten eftersom vi gifter oss i juli månad. Sedan kommer själva inbjudningarna att gå iväg i feb/mars. Och osa är i mitten av april.

• F A M E

Vad ska man skriv i inbjudnings korten. Googlat lite och hittar ju så mycker olika varienter.

usch vad svårt de är att välja.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2