• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Vilken fin!

F A M E skrev 2008-12-19 23:14:42 följande:

Nu har vi hittat våra ringar, den jag hittade innan fanns de ingen dirket snygg match åt sambon tyvärr. Men denna som jag har lag precis upp i gallerit finns de. Dock så har vi inte kollat om den finns i Uppsalas butiker ännu.Finns i stockholm i alla fall för inte så illa peng som tur är.
  • F A M E

Tycker du, Tack vad kul att flera tycker den är fin.

• endless love

F A M E
    Ringen var jätte fin!
    Härligt att känna att man hittat "den rätta"

• F A M E

Märket på ringen är schalins modell Europa exklusiv Turin är de. Sambons ring ser likadan ut fast utan stenar förstås.

• monkay

Men då finns den säkert att beställa hos de återförsäljare som finns i Uppsala, tex Hallbergs guld eller Atlas guld.

Grattis igen till en fin ring!
    F A M E skrev 2008-12-20 15:07:36 följande:

Märket på ringen är schalins modell Europa exklusiv Turin är de. Sambons ring ser likadan ut fast utan stenar förstås.
  • Rach

Hejsan!
    Här är en annan som ska gifta sig i Uppsala. Vi har bokat Gamla Uppsala kyrka till den 23:e maj 2009. Vi är väldigt glada för det eftersom det är ett fint område och det är lite personligt också för att min sambos föräldrar gifte sig där.
    Planeringen är på gång, med mycket hjälp från bröllopstorget, självklart!

• Igia

Välkommen!

Rach skrev 2008-12-20 20:05:36 följande:
    Hejsan!Här är en annan som ska gifta sig i Uppsala. Vi har bokat Gamla Uppsala kyrka till den 23:e maj 2009. Vi är väldigt glada för det eftersom det är ett fint område och det är lite personligt också för att min sambos föräldrar gifte sig där. Planeringen är på gång, med mycket hjälp från bröllopstorget, självklart!
  • Sommarliv

Hejsan
    Här är en till.. Vi har tänkt oss att gifta oss den 19 sept..
    Hoppas bara det inte händer något på vägen..

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2