Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Hej alla nya som hittat hit!
Oj vad mycket jag hade att läsa i kapp..
Men nu så,
Röd Gerbera - Känner mig nästan lite nervös för dig hur ska det då gå när det blir dax för mig!
Hihihi,, Hur som: SUPER GRATTIS!!
Innan du hoppar på alla trådar om gifta par, (hihi) måste du låta alla oss nyfikna här på tråden få veta hur det gått..
F A M E
Det är bara en fråga du kan ställa din mor tycker jag och det är: Vem är det som gifter sig?
Och att hennes lilla dotter har nu lärt sig att knyta skorna, cyckla, läsa läxor, mm med henne vid din sida.
Och att du önskar ha henne just så nu oxå vid din sida, för du kommer att behöva det, och vill det, men det är fortfarande du som ska bli någons fru. Det här ska ju vara det "sista" som hon ska stötta dig och hjälpa dig med.. om du förstår vad jag menar (Och det är ju lite först då som du är helt fri.)
Det är klart att du ska få vara dig själv på din dag!!
Endeless love: jo jag vet precis vad du menar & jag kommer att säga ifrån om jag så behöver. Men hon har en vilja av stål och jag av emalj dvs jag är starkare .
Att de kommer att bli disskution att vi delar på allting är inget jag tvivlar på oavsett om det är min dag eller inte spelar nog ingen roll.
Bra där tjejen!
En vilja av emalj det är inte helt fel det...
Mia 8:
Jodå, jag är nöjd med hur korten blev. Vita kort som vi klistrat fast vitt/mönstrat papper på o så har vi duttat i lite sliverprickar här och var. Runt det hela har vi ett vinrött band som sitter fast med ett silverfärgat spänne mitt på kortet. Själva texten skrevs på ett löst papper som sedan fästes med två silvriga "jungfruben".
På kuvertet sedan har vi satt fast ett silverfärgat hjärt-jungfruben.
Jag ska lägga in bilder sedan i mitt galleri, det är lite svårt att förklara!
Fru Lidberg09:
Jag har börjat nu i tid, därför i veckorna sedan är det svårt att hinna. Två barn och arbetar 100%. Vi kommer att ha ett fint men enkelt bröllop, men det är ju ändå en hel del jobb att planera. Det ska ju ändå göras och varför inte börja i tid så att man slipper stressa! Mycket kan man ju göra i förväg (inbjudningskort, sånghäfte (förutom bordsplaceringen), fundering på dukning, mat, blommor, osv.
Men framför allt så är det ju roligt också!!
Hej!
Några tips...
- Bridal outlet i Sthlm, bridaloutlet.se (Superservice!)
- Cinemac (service och billig OCH! bra fotograf!)
Du har hela våren på dig! Stressa inte utan njuuuut!
Gått Nytt år!
Hej alla brudar!
Nu är jag tillbaka igen efter ett tags stiltje och personliga utmaningar.
Har dock varit inne och läst lite då och då, så jag har haft koll på er ....
Kul att se så många som tillkommit på listan!
Vill passa på att önska er alla ett gott nytt år!
Kram på er.
Hej :D SKa gifta mig 14de februari :) Får man vara med här? Bor i Uppsala
Jag tänkte åka dit och titta vad de har. Har sett att hon som har tiaror.se ska vara där och visa sina saker. Sen vet jag inte så mkt mer. Vi skulle haft ett bord där men hann inte få ihop folk så det är nog blandat med utställare. Tror att den blir större än den på vasasalen för det är väldigt stort på Fyris park...
Hej sopox & välkommen!
Bara att hänga på!
Tänkte höra var ska ni fixa håret någonstans? Har inte bestämt mig än. Men någon som kan ge lite tips om var och hur mkt det kostar och om det går att få makeup eller inte? :)