Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Jag ska fixa mitt hår på Nyby frisören och förmodligen sminket via Make up a dream... Har tyvärr inga priser än men det är nog inte så svårt att få fram om du frågor...
:) tänkte ta en dag och ringa runt lite, har bokat smink och provsmink på make up store, har sminkat mig där förut och alltid blivit nöjd.. Men ja det har varit lite mkt som hänt dom här 2 senaste veckorna så det har inte blivit av :D
sopox - det var denna tråd jag menade!
Kolla långt bak i denna så hittar du nog!
Så idag började jag med mina långa promenader.. Får se om vikten går ner.. Har ju med mig mina små pojkar då.. Så dom får sova..
Tror jag har valt klänningen nu.. Men måste ner i vikt först.. Babyvikten..
Gott Nytt År på er alla..
Haha okej tack :D SKa leta lite när sonen sover sen :D
Hej du har säkert redan fått svar på det.. Men jag är ganska säker på att lena på taket har gått i konkurs... Alla anställda fick ut lönen från staten då ägarna inte kunde betala.. En kompis till mig jobbar med några fd lena på taket anställda
Jag fick mitt efterlängtade Sats kort i Julklapp.
Så nu ska alla extra kilon av!
Jag har en anläggning i närheten av mitt hem så med två minuters uppvärmnings promenad så är vi framme och väl på plats väntar barn passningen...
Kan inte bli så mycket bättre känner jag.
2009 nu kör vi!!
Är helt uppe i varv av att ha min m2b hemma över jul och nyår!
Känns helt galet bra att kunna få så mycket ny energi av att bara ha hans varma famn om kring mig..
Han överaskade mig med att ha med sig en bukett som hållt sig hela vägen från Equador, för att se om jag gillade den.
Gilla var bara förnamnet, jag älskade den!
(Buketten som jag har i mitt galleri är snar lik.)
Vi har nu kommit en bra bit på väg med all planering då vi kunnat bolla allt som varigt svårt att ta via webcam och över telefon..
Min m2b hade även med sig massa vacker musik som vi dansat igenom och sorterat upp hur vi vill ha det.
Så nu är sex timmar musik klar.
Phuu, det var otroligt roligt men svettigt att dansa igenom all den musiken. (mycket salsa)
Dukningen är nu oxå spikad, och vi har nu pysslat oss fram till hur våra inbjudnings kort kommer att se ut.
Det blev färgen Korall som grund, och Guld band virat runt om. Ska se om jag lyckas ladda upp bilder på dom.
Även festprogramet har vi fin slipat med sånger och tack dikt till våra gäster som vi själva påtat ihopp.
Det var super kul och väldigt personligt!
Ett tipps som jag varmt rekomenderar istället för att ta något förtryckt.
GOTT NYTT ÅR!!!
Konstigt...jag var i kontakt med lena på taket för bara typ två tre veckor sen och vi ska träffas i januari för att bestämma menyn till bröllopet...
Gott Nytt År allihopa! Nu är det VÅRAT år!
Jag tror att det var den förra ägaren som gick i konkurs. Men har hört att det nu är nya ägare och dem ska tydligen vara riktigt bra och rutinerade. (Jag har ganska bra insikt så tror inte att ni som bokat Lena på taket behöver vara oroliga)
Vi funderar själva på dem.
& har vi tur kanske man kan få något erbjudande nu när dem byter ägare?
Man kan alltid fråga - får ju inte mer än nej eller hur?!
Lycka till allihop!