Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Oj, nu har jag läst hela tråden. Här är en till Uppsala-bo som ska gifta sig i sommar, men jag kommer gifta mig i min hemstad.
Har kommit en bra bit i planeringen (tycker jag själv) men det är många saker kvar än!
Var på mässan idag och måste säga att jag var riktigt besviken! Fanns inte alls mycket där och det som fanns var mestadels hudvård. Tycker nog inte att det är det viktigaste med ett bröllop...
Hoppas att den på Norrlands i mars blir bättre.
Tycker oxå att det var riktigt litet och rätt tråkigt. Inte så mkt som tillförde nåt i planering direkt. Provade lite tiaror och har väl fått en hint om vad jag pasar i iaf...
Var också på mässan och liksom dig tittade jag på tiarorna på tiaror.se De var riktigt fina tycker jag! I övrigt var et inte mycket och jag tyckte så synd om utställarna.
Vad skönt att man inte missade något speciellt, då för en som har jobbat hela helgen. Hoppas att den på Norrlands är stor och kan visa upp olika företag inom detta.
Tycker inte att hudvård och sånt är så där super viktigt för mig inför vårat bröllop direkt.
Nej nu ska jag stupa i säng är ledig nu till nästa vecka men med barn hemma ifrån dagis osv så är de fullt skå ifrån kl 07.
Hej på er!
Jag bor också i Uppsala och gifte mig i juni 2008. Jag har en kasse med bröllopstidningar ståendes, visserligen är endel lite sönderklippta, men det finns nog fortfarande mycket inspiration att hämta där. Om någon skulle vilja ha dem skulle min man bli överlycklig . Om någon är intresserad kan ni väl skriva i min gästbok eller ett mail här på sidan, jag är inne då och då och håller lite koll även om jag inte är så aktiv. Eller skicka iväg ett mail till sowa6464@student.uu.se
Lycka till med all planering! Ni har verkligen en underbar dag att se fram emot!!
Fick en sådan känsla i går kväll innan jag skulle somna, att vi inte skulle hinna fixa allting tills de är dax. Mitt ända alternative kände då som att vi borde, ställa in allting på engång. idag så känns de helt annorlunda, nu känns de som vi har gått om tid på oss. Och behöver inte bråska på just nu.
Jag skickade bilder på båda buketterna. Återkommer med priser!
Vad bra att det känns bättre idag. Kan inte ställa in allt nu
F A M E skrev 2009-01-05 09:48:19 följande: