• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Det står inget på deras hemsida om att de har stängt. Förmodligen har de öppet som en söndag. 11-17...
    Tänkte oxå åka dit och titta på löpare. Vad ska du ha för färg?

• F A M E

Silver eller vinrött är jag ute efter.

Letade också på deras hemsida om tider för i morgon men där stog de ingenting.

• Sobeit

Om du hittar vinröda löpare, akn du hojta till mig då?

F A M E skrev 2009-01-05 15:25:34 följande:
    Silver eller vinrött är jag ute efter.Letade också på deras hemsida om tider för i morgon men där stog de ingenting.

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-01-05 17:16:44 följande:
    Om du hittar vinröda löpare, akn du hojta till mig då?  
    Absolut kan jag de om jag ens hittar något så. Funderar på att ta en snabb sväng förbi ikea också i morgo. Vi fick presentkort av mina föräldrar i julklapp. Jag är jättedålig på att bränna dessa, har ju en liten fin hög som bara ligger och väntar på mig.

Men de lär väl vara en massa med folk i morgon för de är ju inte bara vi som tänker så.
  • Midsommarbrud09

FAME: Oj, den var ju jätteläcker!

• F A M E

Tror ni man kan ha Enya som ingångs musik?

De få musik stycken som vi har gemensamt är ju Enya med Lord of the ring. Den är jätte vacker, funkar i pano version då borde den även funka i orgel va??

Nu har jag nog fixat så att vi har vita linne dukar på borden.

• Sobeit

Tror jag absolut!

F A M E skrev 2009-01-05 20:06:39 följande:
    Tror ni man kan ha Enya som ingångs musik?De få musik stycken som vi har gemensamt är ju Enya med Lord of the ring. Den är jätte vacker, funkar i pano version då borde den även funka i orgel va??Nu har jag nog fixat så att vi har vita linne dukar på borden.

• Vargtassa

Vet att de har som glansigt silver och vinrött tyg Jätteläckert. Jag köpte det i silver och har klippt ut paneler (tyget är typ 1,40 brett och 5 meter långt) som vi ska ha på våra vita dukar
    F A M E skrev 2009-01-05 15:25:34 följande:

Silver eller vinrött är jag ute efter.Letade också på deras hemsida om tider för i morgon men där stog de ingenting.
  • F A M E

Hemtex har rea på halv små block ljus i olika färger. Vi köpte silver 3 st förpackningar med 9 ljus i för 39:-/förp. På gränby alltså då menar jag nu.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2