Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
nä men nej nu blev det ju helknasigt
ska se om jag hittar på den.
Vi har skrivit väldigt enkelt i inbjudan, men lägger med ett litt häfte med mer information. Typ vägbeskrivning, önskan om bröllopspresenter mm.
Röd Gerbera
Grattis och lycka till
Ska bli kul att få höra om den stora dagen sen!
Ahhaaa kan nästan se din min när hon säger detta. Sånt här skulle helt klart min egen mamma kläcka ur sig. *suck*
De är där för vi har legat så lågt, så att vi har våran bild hur allting skall se ut, innan andra får kliva in och ens tänka vara med och bestämma. Just att vi har delat upp vårat bröllop i 2 delar beror på att vi själva har varit på ett sådant och kände att de här är vi. Orkar inte sitta och social prata med min mormor hela kvällen på min bröllopsdag.
Lät som en bra idé... med uppdelning. Och vi har ju bestämt inga barn...och det ses inte med blida ögon av nära släkt...vissa kör t.o.m silent treatment...(stavas det så )
F A M E skrev 2008-12-29 21:32:06 följande:
Midsommarbrud! Hur bidde inbjudningarna?
Hej hej ! Här har ni en till Uppsalabrud. Om allt går som det ska så gifter vi oss i Dalby kyrka den 1/8- 09 Bröllopsfesten kommer att gå av stapeln på Hammarskogs herrgård.
Skall ärligt säga att jag börjar bli lite stressad nu, min blivande man e super lugn. Medans jag anser att vi har tok mycket att stå i. Vi har inga kläder, ingen toastm, inget värdpar, ingen frisör, ingen som sminkar, ingen fotograf... Inbjudningarna hur de skall se ut är klara, samt vilka som skall bjudas in. Vi kommer ha ett ganska litet bröllop med ca 45 gäster.
Någon som har tips på vart man kan få bra service gällande bröllopskläder ( vi kommer att med stor sannolikhet att hyra) Någon bra fotograf som inte kostar skjortan och tips på någon frisör som e duktig! I övrigt vill jag önska er alla Ett Gott Nytt År! År 2009 är vårat år!!
Låter som oss ju börjar känna mig lite stressad, men ska ta tag i ALLT efter nyår.
Så långt har vi inte kommit här ännu och kommer vi dit så kommer jag slå näven i borden. mycker kommer här märker jag
Blir så skönt att få ha en fest för bara oss vuxna, dem jag verkligen vill ha med dessutom. Ska bli lekar och kareoke, gillning och bara mys. Min sambo och jag är inte så förtjusta att stå i centrum så därför räcker det med bara halva dagen för oss. Och så kan vi få vara oss själva på kvällen sen.