• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Vad härligt! Hoppas ni får det kanon!!

Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 11:48:20 följande:

Hej!! Det va läääääänge sen jag va in här!! Jag lovade några av er att se bilder från bröllopet. Ni kanske kan få några idee´r eller så. Det finns en del länkar till företag jag gillar också.:-9Imorrn åker vi på våran bröllopsresa! Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT!! 4 veckor i Florida, Bahamas o ev Jamica. Suck va hrligt. Håller bäst på o packar det sista nu. Är det någon av er som har stl 37/38 så har jag flera par nya bröllopsskor att sälja sen. Bröllopsklänningar har jag också. 3 st. 2 av dim finns det bilder på på hemsidan. En är helt ny.har ni rosa som färgtema har jag en del också. Kommer lägga ut bilder sen på köp o sälj.Ha det bra med planeringen nu. angelicaochpeter.weddingannouncer.com/
  • Igia

Just det... Vad har du för färg på skorna?

Hej!! Det va läääääänge sen jag va in här!! Jag lovade några av er att se bilder från bröllopet. Ni kanske kan få några idee´r eller så. Det finns en del länkar till företag jag gillar också.:-9Imorrn åker vi på våran bröllopsresa! Ska bli SÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT!! 4 veckor i Florida, Bahamas o ev Jamica. Suck va hrligt. Håller bäst på o packar det sista nu. Är det någon av er som har stl 37/38 så har jag flera par nya bröllopsskor att sälja sen. Bröllopsklänningar har jag också. 3 st. 2 av dim finns det bilder på på hemsidan. En är helt ny.har ni rosa som färgtema har jag en del också. Kommer lägga ut bilder sen på köp o sälj.Ha det bra med planeringen nu. angelicaochpeter.weddingannouncer.com/
  • brud2009

Vad skönt att höra att de har bra mat för vi funderar att boka dem:) Du får gärna berätta allt du vet, känner ingen som haft med dem att göra!

Igia skrev 2009-01-12 13:36:45 följande:
    Rullan har jag oxå en del erfarenhet från och det är bra mat. De har ju rätt bra priser tror jag.
  • brud2009

Vad härlig det låter, vill oxå.....:) Ha det så skönt!
    Få väl hålla utskick på köp och sälj sen då för ett par skor skulle sitta fint och en del av färgtemat är rosa, klänning saknas oxå föresten:)

Ska föresten på bröllopsmässan på grand i stockolm den 31 januari, ska bli jättekul!

• Igia

Måste bara dullbelkolla så jag inte lurar dig. Det är samma som Ultuna resturangen el? Måste kolla med en kompis som höll i kontakten så det blir rätt.

brud2009 skrev 2009-01-12 13:57:27 följande:
    Vad skönt att höra att de har bra mat för vi funderar att boka dem:) Du får gärna berätta allt du vet, känner ingen som haft med dem att göra!
  • brud2009

deras hemsida är matikum.se tror inte de är samma som ultuna rest. men vad vet jag:)

Igia skrev 2009-01-12 14:12:41 följande:
    Måste bara dullbelkolla så jag inte lurar dig. Det är samma som Ultuna resturangen el? Måste kolla med en kompis som höll i kontakten så det blir rätt.
  • mia8

Det är inte samma resturang. Ultuna har jag hört ska vara super..men de ska renovera nästa sommar och tar ej emot beställningar.

brud2009 skrev 2009-01-12 15:07:47 följande:
    deras hemsida är matikum.se tror inte de är samma som ultuna rest. men vad vet jag:)
  • mia8

Jag har sagt det förr och gör det igen! Åk till Bridaloutlet i stockholm. Inte alls svårt att hitta. Gå in på deras hemsida. Supertrevliga och tillmötesgående.Finns inte klänningen i rätt storlek när du är där skickar de hem en för ca 200 kronor. Och det tjänar man iallafall på då klänningarna är jättebilliga i jämförelse. Mi klänning har 7 kjolar (!) och massor av detaljer och den kostade 4.300 med frakt...

Mois81 skrev 2009-01-11 20:42:57 följande:
    Hej flickor! I går började vi leta bröllopskläder .. och det är ju lite skillnad på service i den här stan. Mästare Arne är helt klockren men Butik Champange... ger jag inte många + poäng. Någon som vart till Stockholm och kollat där på kläder ?? Några tips ?
  • Äntligen är det min tur

Skorna är vita. Men de går att färga. Jag ska färga mina jag valde så jag kan fortsätta ha de. De va så sköna.

Igia skrev 2009-01-12 13:39:28 följande:
    Just det... Vad har du för färg på skorna?Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 11:48:20 följande:
  • koholma

Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 20:06:54 följande:

Skorna är vita. Men de går att färga. Jag ska färga mina jag valde så jag kan fortsätta ha de. De va så sköna.
    Var ska du färga skorna? Och vet du var det kostar?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2