Uppsalabrudar 2009 - del 2
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Här kommer den nya tråden för oss snacksaliga Uppsalabrudar! Enjoy!
Tidigare tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html
Vad härligt! Hoppas ni får det kanon!!
Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 11:48:20 följande:
Just det... Vad har du för färg på skorna?
Vad skönt att höra att de har bra mat för vi funderar att boka dem:) Du får gärna berätta allt du vet, känner ingen som haft med dem att göra!
Vad härlig det låter, vill oxå.....:) Ha det så skönt!
Få väl hålla utskick på köp och sälj sen då för ett par skor skulle sitta fint och en del av färgtemat är rosa, klänning saknas oxå föresten:)
Ska föresten på bröllopsmässan på grand i stockolm den 31 januari, ska bli jättekul!
Måste bara dullbelkolla så jag inte lurar dig. Det är samma som Ultuna resturangen el? Måste kolla med en kompis som höll i kontakten så det blir rätt.
deras hemsida är matikum.se tror inte de är samma som ultuna rest. men vad vet jag:)
Det är inte samma resturang. Ultuna har jag hört ska vara super..men de ska renovera nästa sommar och tar ej emot beställningar.
Jag har sagt det förr och gör det igen! Åk till Bridaloutlet i stockholm. Inte alls svårt att hitta. Gå in på deras hemsida. Supertrevliga och tillmötesgående.Finns inte klänningen i rätt storlek när du är där skickar de hem en för ca 200 kronor. Och det tjänar man iallafall på då klänningarna är jättebilliga i jämförelse. Mi klänning har 7 kjolar (!) och massor av detaljer och den kostade 4.300 med frakt...
Skorna är vita. Men de går att färga. Jag ska färga mina jag valde så jag kan fortsätta ha de. De va så sköna.
Äntligen är det min tur skrev 2009-01-12 20:06:54 följande: