• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • Igia

Hmm, då blev det ju inte riktigt riktigt. Men Ultuna resturangen har bra mat, men det var ju typiskt med renoveringen...
    De andra vet jag nog tyvärr inget om då...

brud2009 skrev 2009-01-12 15:07:47 följande:
    deras hemsida är matikum.se tror inte de är samma som ultuna rest. men vad vet jag:)
  • brud2009

Ok, vad synd! Det är ju alltid skönt och höra med någon innan vad de tycker/tyckte.

Igia skrev 2009-01-12 22:56:42 följande:
    Hmm, då blev det ju inte riktigt riktigt. Men Ultuna resturangen har bra mat, men det var ju typiskt med renoveringen...De andra vet jag nog tyvärr inget om då...
  • Sobeit

*JIPPIE*
    Idag kom bläcket till skrivaren så ikväll kan jag skriva ut en massa saker till inbjudningarna!!

• brud2009

Idag har jag bokat tårtställning, såååå skönt att äntligen ha bestämt!!! Nu återstår bara utseende och smak..... Fick en lååååång lista med mig hem där alla deras olika smaker står, tur att man får provsmaka

• Sobeit

Var har du beställt?

brud2009 skrev 2009-01-13 17:27:10 följande:
    Idag har jag bokat tårtställning, såååå skönt att äntligen ha bestämt!!! Nu återstår bara utseende och smak..... Fick en lååååång lista med mig hem där alla deras olika smaker står, tur att man får provsmaka

• brud2009

Ja, just det glömde..... Det blev på brantingstorg

Sobeit skrev 2009-01-13 17:49:14 följande:
    Var har du beställt?

• brud2009

Är det någon av er som känner till bandet Too Much Monkey Business?

• brud2009

Synd, de ska tydligen ha spelat på ex. katalin.

• monkay

Roligt , jag ska oxå ta därifrån tror jag. Fick du betala deposition redan nu för ställningen eller tar dom det när du får tårtan?

brud2009 skrev 2009-01-13 17:27:10 följande:
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2