• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • Jemma

thildamy - så du klippte ut dina inbjudningskort från a4? Hade du dubbelvikta eller enkla?

• thildamy

kolla i mitt galleri..
    hade brun botten och grön på ...
    Nu håller jag på med nästa utskick.. där vi berättar om festlokal osv. då gör jag 2 st av 1 a4.. ska fota och sätta in i galleriet ikväll..

Jemma skrev 2009-02-22 14:14:06 följande:
    thildamy - så du klippte ut dina inbjudningskort från a4? Hade du dubbelvikta eller enkla?
  • Igia

Vi kommer oxå göra egna trycksaker. Sambon har gjort en layout på datorn som vi ska prova skriva ut. De blir 14*14cm. Svart papper med silvertext. Gör sedan egna kuvert av tapet där vi även gör en lite ficka för två kort till. Ett med info och ett om dagen efter.
    Ev ska vi köpa en stämpel och göra ett mönster på om det inte funkar med trycket.

• thildamy

har du hittat något bra brunch ställe?

• Igia

Nä, har väl i och för sig inte letat så mkt. Vi har hakat upp oss lite lätt på Vättaberget men får väldigt dålig respons därifrån. Svara inte på mail och knappt i telefon. De lovar skicka grejer men gör inte det osv...

har du nåt bra tips?
    Var inne ett tag på om man skulle ordna nåt med hotellet kanske men men... Vi ska iaf åka upp helgen v11. Fredag till söndag. Men det känns som det är mkt vi behöver hinna med då.

• thildamy

Hotellet kan ju säkert ha något bra att erbjuda dom har iaf gått om plats för alla gäster.
    HAr ni beslutat er för något hotell nu?
    Har du tänkt titta på lokalen igen då?

• Jemma

Igia - Pratade med en arb.kamrat idag. Hon hade anlitat Lasses matstuga till sitt bröllop och var riktigt nöjd med maten =)

Thildamy - superfint. =)

Skulle köpa på panduro igår men då var kuverten slut, sen visste dom inte om dom skulle ta hem eller om det skulle vara restat. det får dom reda på om två veckor. Vill gärna ha samma sort på kuvert och kort. Så nu står vi på ruta ett igen. Kan inte vänta två veckor.

Sen undrar jag vad ni har bokat för band? Om ni har något dvs. =) Jag ville ha co-pilots men dom var bokade den dagen. Vad finns det mer? Någon som hört musikpolisen spela?

• Jemma

thildamy - Där ni skrivit namnen. har ni beställt egna stämplar?

• Igia

Vi har inte bestämt hotell än utan tänkte titta på ngr när vi kommer upp. Vi ska försöka få tillträde till lokalen så vi kan måtta lite. Antingen på fredagen el på söndagen... Vill ni haka på eller ska jag berätta sen??

thildamy skrev 2009-02-23 14:38:14 följande:
    Hotellet kan ju säkert ha något bra att erbjuda dom har iaf gått om plats för alla gäster.HAr ni beslutat er för något hotell nu?Har du tänkt titta på lokalen igen då?
  • Peny

Jemma: Co-pilots och musikpolisen har jag aldrig hört talas om ens. Har de några hemsidor man kan spana in?

Svar på tråden Sundsvall nr2