• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • hjärtat mitt

Lite less...
    Var i Sundsvall för en månad sedan och lippte mig på en salong. Sade redan när jag beställde tiden att jag även ville diskutera bruduppsättning och att det gällde midsommar.
    När jag var där pratade vi om detta och jag lämnade namn telnr och mailadress och de skulle kolla om någon ville ta uppdraget på midsommar.

Sen har jag inte hört något och ringde för någon vecka sedan. Då var ägaren på semester men personen som svarade visste att det skulle åtgärdas när hon kom tillbaka och de skulle höra av sig. Tror ni de hört av sig?

Nu känner jag bara att även om de ringer så har jag tappat förtroendet... visst de kanske är jätteduktiga men spelar det egentligen någon roll nu när det blev såhär?

Vilken frisör var det i Skönsberg som var bra? Har Du som rekommenderade dem bilder att visa upp?

Annars älskar jag Norland just för att alla vanligtvis är så serviceinriktade och vänliga.

UH, har hemlängtan, i Stockholm är allt bara besvärligt och dessutom har vi knappt någon snö.

• thildamy
    Igia skrev 2009-03-02 12:39:32 följande:
    Jag har mailat 3st och fått svar från två. En ville ha 1500 tror jag det var, den andre skulle jag ringa för prisuppgift men det har glömt.Vi kommer nog åka till Nävsta den 15 på söndagen där. Vi har inte bestämt nån tid än....Det är uthyrt den helgen så de ska väl i hinna därifrån först
    Den är väl uthyrd till kl. 12 på söndag ?!
    Vi kanske kan höras mer i inboxen...ang nävsta o solist info
  • Jenzan

Ho ho alla blivande Sundsvalls brudar!

Hoppas det går bra med planeringen för er, hade lite svårt att hitta igen denna tråd men äntligen!

Kram Jenny 1/8 Alnö gamla kyrka å fest på Piren...

• Peny

Jenzan: Du kan ju lägga in tråden bland dina favoriter så behöver du inte leta så¨länge efter den nästa gång

Hjärtat mitt: Klart du blir besviken?! Dålig stil av dem... verkar ju inte direkt som om de vill ha jobbet
    Äsch du hittar någon annan

MrandmrsImpuls: Hur var det i lördags? Gick allt som ni ville?
    Såg allt några bilder från bröllopsfesten på min kusins facebooksida Såg ut som att det var en kanonkväll

Här känns det lite trist Har inte alls fått de reaktioner vi trodde vi skulle få. Träffade de flesta i släkten i lördags och de sa inte ens grattis. En enda sa att det var en snygg inbjudan sen sa de inget mer Tydligen så har de gnällt till min mamma och till värdparet om att vi tar kuvertavgift. Men vad sjutton! Vi tar 375:- för trerätters middag, fri bar hela kvällen, bröllopstårta, nattvickning och underhållning. Det tycker jag faktiskt inte är dyrt! Det vore en sak om det inte var fri bar och om vi ändå velat ha presenter men det har vi varit noga med att säga att vi inte vill ha. Vår present är festen. Tycker ni att det är orimligt??
    Inte ens min sambos bröder har ringt och sagt grattis... flera av dom vi verkligen vill ha där kan inte komma.. vissa förstår vi verkligen medan andra ska gå på aktiviteter som kommer varje år. Har inte alls rätt att bli sur men känner oss väldigt ledsna över att de väljer att gå på en sån sak då vårt bröllop bara kommer vara en gång!
    Nä, blää känns det idag

• Nocia

Peny: Men så trist. Du får väl trösta dig med att du slipper dessa tråkmånsar på din fest. Nej, skämt åsido, det är INTE dyrt med 375 i kuvertavgift. De uppför sig ganska ohyfsat tycker jag!

• Lollie

Hejsan alla glada! Vart har ni köpt eller ska ni köpa er bröllops klänning?? Är på jakt efter en nu i Sundsvalls trakten..

• thildamy

jag tycker inte eran avg e dyr med tanke på allt som ingår..
    Och reaktionerna känner jag ju till..
    Nä vi får ta den där daten nu och stråla samman så blir vi lite galda

Peny skrev 2009-03-02 23:34:21 följande:
    Jenzan: Du kan ju lägga in tråden bland dina favoriter så behöver du inte leta så¨länge efter den nästa gång Hjärtat mitt: Klart du blir besviken?! Dålig stil av dem... verkar ju inte direkt som om de vill ha jobbet Äsch du hittar någon annan MrandmrsImpuls: Hur var det i lördags? Gick allt som ni ville?Såg allt några bilder från bröllopsfesten på min kusins facebooksida Såg ut som att det var en kanonkväll Här känns det lite trist Har inte alls fått de reaktioner vi trodde vi skulle få. Träffade de flesta i släkten i lördags och de sa inte ens grattis. En enda sa att det var en snygg inbjudan sen sa de inget mer Tydligen så har de gnällt till min mamma och till värdparet om att vi tar kuvertavgift. Men vad sjutton! Vi tar 375:- för trerätters middag, fri bar hela kvällen, bröllopstårta, nattvickning och underhållning. Det tycker jag faktiskt inte är dyrt! Det vore en sak om det inte var fri bar och om vi ändå velat ha presenter men det har vi varit noga med att säga att vi inte vill ha. Vår present är festen. Tycker ni att det är orimligt??Inte ens min sambos bröder har ringt och sagt grattis... flera av dom vi verkligen vill ha där kan inte komma.. vissa förstår vi verkligen medan andra ska gå på aktiviteter som kommer varje år. Har inte alls rätt att bli sur men känner oss väldigt ledsna över att de väljer att gå på en sån sak då vårt bröllop bara kommer vara en gång! Nä, blää känns det idag
  • Nocia

Oj vilken dag! Det blev ingen tripp till Härnösand. Bestämde oss för att kolla in Guldfynds titanringar igen. Så det blev så att vi beställde därifrån istället.
    Var även på Change i Birsta och köpte fina underkläder. 50% på BH

Lollie skrev 2009-03-03 11:26:29 följande:
    Hejsan alla glada! Vart har ni köpt eller ska ni köpa er bröllops klänning?? Är på jakt efter en nu i Sundsvalls trakten..
    Jag hyr min på Eleganten. Jag är jättenöjd med servicen och för min smak var utbudet bra.
  • Jemma

Lollie - Jag köpte min på Eleganten. Man kan säga att det var servicen som gjorde att jag köpte min där. Kollade inte ens på något annat ställe. =) Roligt när man kan gynna butikerna i vår lilla stad. Känns som om allt bara stänger här nu =(

Svar på tråden Sundsvall nr2