• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • hjärtat mitt

HEJ!

Någon som tagit catering från Fernaeus eller känner till dem?????

Tycker de har jättefina menyer på nätet och var trevliga och entusiastiska och inspirerande i telefon men hur smakar maten?

Ej klart om vi ska göra buffé själva eller ta hela eller delar därifrån eller någon annanstans ifrån...

• Peny

Åh, vad roligt att ni ska flöytta tillbaka!
    Har ni hittat boende redan eller håller ni på och letar för fullt? Är väl iofs inga problem med tanke på vilket jobb din sambo fått
    Kul att ni är nöjda med både vigsel och fest

MrAndMrsImpuls skrev 2009-03-05 18:14:34 följande:
    [citat]MrandmrsImpuls: Hur var det i lördags? Gick allt som ni ville?Såg allt några bilder från bröllopsfesten på min kusins facebooksida Såg ut som att det var en kanonkväll Det vart en helt otroligt grym kväll. Vi var båda 2 jätte nöjda. Din kusin gjorde ett utmärkt jobb, men vi hade inte trott nåt annat heller. Nu är vi tillbaka i vardagen nere i Malmö igen. Men jag har fått ett nytt projekt att jobba på nu, vi ska nämligen flytta upp till Sundsvall igen, det känns jätte bra samtidigt som ingen av oss trodde att vi någonsin skulle flytta upp igen. Men nu har min nyblivna make fått jobb på Skandia Mäklarna så det blir flytt i sommar. Hur går det för er alla med planeringen?
  • Peny

Hjärtat mitt: Sorry, ingen aning om någonting vad gäller dom

Thlidamy: Tack för idag! Jättekul att äntligen lyckas träffa dig irl! Det får vi göra om snart

• thildamy

Hej Peny!!!

Det var mycket trevlig att ses i dag synd att vi inte hann surra mer tiden bara försvann.. Måste ta en dag snart igen!
    Fick en trevlig överaskning vid 17 tiden äldsta dottern MAGSJUK
    har sprungit runt här å städat å städat... klorin luktar det överallt!
    kram Thildamy

• Peny

Thildamy: Uuuh, vad trist med magsjuka! Peppar, peppar har vi klarat oss från det. Bara blivit lite röriga i kistan
    Hoppas det går över för er snart och att inte hela familjen blir liggande

Japp, tar en date snart igen och kanske lite mer tid på oss så vi hinner surra lite mer

• thildamy

behöver din hjälp... kanske du kan komma till mig nästa vecka...
    Korsettsnörningen i ryggen m2b inge vidare bra hjälp gav upp nyss...

Peny skrev 2009-03-05 22:36:37 följande:
    Thildamy: Uuuh, vad trist med magsjuka! Peppar, peppar har vi klarat oss från det. Bara blivit lite röriga i kistanHoppas det går över för er snart och att inte hela familjen blir liggande Japp, tar en date snart igen och kanske lite mer tid på oss så vi hinner surra lite mer
  • Peny

Japp, jag kommer som ett skott nästa vecka!
    Just nu är jag inte så attans snabb och rörlig av mig... ramlade nerför en trappa igår kväll

thildamy skrev 2009-03-05 23:13:50 följande:
    behöver din hjälp... kanske du kan komma till mig nästa vecka...Korsettsnörningen i ryggen m2b inge vidare bra hjälp gav upp nyss...
  • thildamy

men stackare ,hur gick det till ??
    Jag är jätte ängslig här över klänningen...har nu idag köpt mig en underkjol och nixa diadem till tjejerna från en tjej så jag hoppas dom kommer fort så jag har underkjol snabbt så jag kan prova så allt passar bra.
    Klänningen var underbar men känner inte mig som såå nöjd som jag kännt mig innan , är det fel klännning?

Peny skrev 2009-03-06 09:39:00 följande:
    Japp, jag kommer som ett skott nästa vecka! Just nu är jag inte så attans snabb och rörlig av mig... ramlade nerför en trappa igår kväll
  • Peny

Har du något foto på dig i den så jag får se?
    Det kanske känns bättre då du fått till det med underkjol och snörning..? Hoppas, hoppas Annars har du ju god tid på dig att fixa klänningen eller skaffa en ny

Snubblade på något sätt... Äldsta dottern gick framför mig och tvärnitade så jag tappade balansen med yngsta dottern i famnen Tack och lov lyckades jag vrida mig i fallet så jag varken träffade stora dottern eller slog i lilla någonstans!
    Huu, tänker på om något skulle hänt dom!

• Jenzan

Peny: tack för tipset med "mina favoriter", nu är det ju lätt som en plätt att hitta hit!!

Har nu bokat tid för manikyr, planeringen har ju stått stilla pga av alla baciller. Så idag bara lyfte jag luren och bokade åt mig och min tärna.

Ha en härlig helg girls!

//Jenny

Svar på tråden Sundsvall nr2