• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • MrAndMrsImpuls

hjärtat mitt skrev 2009-03-05 20:04:21 följande:

HEJ!Någon som tagit catering från Fernaeus eller känner till dem?????Tycker de har jättefina menyer på nätet och var trevliga och entusiastiska och inspirerande i telefon men hur smakar maten?Ej klart om vi ska göra buffé själva eller ta hela eller delar därifrån eller någon annanstans ifrån...
    [/citat]

Vi använde oss av Ferneaus, maten var jätte god!! Dom var väldigt trevliga och duktiga. Av min erfarenhet så rekommenderar jag absolut att ta dom.
    Peny skrev 2009-03-05 21:56:11 följande:
    [citat]
    Åh, vad roligt att ni ska flöytta tillbaka! Har ni hittat boende redan eller håller ni på och letar för fullt? Är väl iofs inga problem med tanke på vilket jobb din sambo fått Kul att ni är nöjda med både vigsel och fest
    Ska faktiskt bli skönt att flytta tillbaka, jag har inte trivts så bra nere i Skåne. Så nu får vi hoppas på att din kära kusin vänder hemåt snart hon också .
  • MrAndMrsImpuls

Oj, nu vart mitt inlägg väldigt konstigt.

Hjärtat mitt:
    Skriver igen. Ang Ferneaus så skulle jag absolut rekommendera er att använda er av dom. Jätte trevliga och god mat. Vi använde oss av dom när vi gifte oss i helgen (28/2).

• Peny

Ja, du får ta ett snack med henne om det tycker jag! Hon är saknad

MrAndMrsImpuls skrev 2009-03-07 16:49:19 följande:
    hjärtat mitt skrev 2009-03-05 20:04:21 följande:
    Ska faktiskt bli skönt att flytta tillbaka, jag har inte trivts så bra nere i Skåne. Så nu får vi hoppas på att din kära kusin vänder hemåt snart hon också .
  • thildamy

Ok Brudar nu behöver jag er hjälp!!!

Har nu lagt in 3 olika klänningar...
    *brudnix (bild 1)
    *alfred angelo (bild 2)
    *eternity brid ( bild 3)

Vilken hade du valt / inte valt och varför???

• Igia

Nr1 ser inte färdig ut. För tråkig för min smak.

Jag röstar på nr2. Den är kanonfin. Elegant men enkel på nåt vänster...
    Nr3, liten bild men nej. Bara en i mängden liksom...

Så nummer TVÅ!!!

thildamy skrev 2009-03-08 15:01:13 följande:
    Ok Brudar nu behöver jag er hjälp!!!Har nu lagt in 3 olika klänningar...*brudnix (bild 1)*alfred angelo (bild 2)*eternity brid ( bild 3)Vilken hade du valt / inte valt och varför???
  • thildamy

Hej Alla sundsvalls brudar!!

Vad händer i eran planering ?

Jag har inte mycket inspiration just nu men kämpar med det sista jag har kvar i "2a utskicket"

Klänningen drog ner mig ganska mycket....
    Men jag hoppas jag får den såld snart kan ju inte gärna ha 2 klänningar.

Men nu är vi i flyttar taget så då händer det ju inte så mycket mer än att man lever snart i kartonger

• Igia

Hallå!

Här känns det inte som det händer så mkt heller direkt. Fick klart med vår toastmaster igår iaf så det känns riktigt skönt.
    Väntar på att vi ska titta på lokalen och fixa det sista innan vi skickar ut inbjudningarna. Känns som det mesta är klart fast det förmodligen inte är det, vet bara inte vad vi borde fixa med

Känns det bra att få flytta då?

• Nocia

Vi skickade inbjudningarna förra veckan och väntar med spänning på att alla ska svara. Redan nu har några vi inte trodde skulle komma tackat ja så det verkar bli fler än vi trodde. Kul, men givetvis dyrare. Men man ska ju vara positiv, ju fler desto roligare
    Drömde i natt att jag inte hittade några skor. Någon som kan tipsa om vart man ska köpa vita ballerinor?

• Igia

Härifrån har jag hört att folk har beställt. Har inte provat själv men de har fina ballerinor....
    www.dyeableshoestore.com/dyeable-shoe-store/flat.asp

Nocia skrev 2009-03-10 13:23:10 följande:
    Vi skickade inbjudningarna förra veckan och väntar med spänning på att alla ska svara. Redan nu har några vi inte trodde skulle komma tackat ja så det verkar bli fler än vi trodde. Kul, men givetvis dyrare. Men man ska ju vara positiv, ju fler desto roligare Drömde i natt att jag inte hittade några skor. Någon som kan tipsa om vart man ska köpa vita ballerinor?
  • Peny

Jenzan: Härligt att man kan hjälpa till!

Thildamy: oj, jag tycker du har hunnit HUR mycket som helst!! Här ligger jag i så fall efter tokmycket Har inte ens klänning klar ju! Trodde att vi hade catering klart men vi har ännu inte fått riktigt klartecken . Fotografen vi tänkte ha är uppbokad just den tid vi ville ha henne så nu behöver vi hitta någon annan. Någon som har tips på en bra fotograf?

Nocia: Kul att det blivit så många positiva reaktioner!
    Här har det tyvärr inte blivit några reaktioner alls förutopm från några få vänner. Släkten har inte ens sagt grattis Så nu har jag lust att ställa in jättefesten och bara bjuda våra vänner som faktiskt blivit glada för vår skull... men det är väl svårt att göra nu..

Svar på tråden Sundsvall nr2