• Igia

Sundsvall nr2

Här kommer vår nya tråd.

Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

Soon2BmrsGroth 18/7

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

Jenzan 1/8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

• Svar på tråden Sundsvall nr2
  • Jemma

Lollie - Jag köpte min på Eleganten. Man kan säga att det var servicen som gjorde att jag köpte min där. Kollade inte ens på något annat ställe. =) Roligt när man kan gynna butikerna i vår lilla stad. Känns som om allt bara stänger här nu =(

• Peny

Gärna! Vad sägs om torsdag eller fredag?

thildamy skrev 2009-03-03 12:43:51 följande:
    jag tycker inte eran avg e dyr med tanke på allt som ingår..Och reaktionerna känner jag ju till..Nä vi får ta den där daten nu och stråla samman så blir vi lite galda
  • Lollie

är det någon som har köpt från weddingdesign? Var där och provade, hur mycket fint som helst!! och billigt var det, fastnade mest för en klänning som gick på 5500 kr..
    Fanns det många klänningar på eleganten??

• Igia

Jag kommer beställa min från Milly bridal. Syr även upp tärnklänningarna samtidigt och en annan klänning till mig. Tot 4 klänningar.

Förhoppningsvis kommer det att lösa sig med brunchen nu iaf. Vi har fått tag på ordf i bygdegårdsföreningen i Liden så de ska t upp oss på nästa styrelsemöte i slutet på mars. Har kollat med ett bussbolag som ville ha 4400kr för att köra mellan sundsvall och liden t&r... Känns som ett bra pris.

Vi kommer åka upp till sundsvall den 13 mars och fixa lite med det sista. Hotell, florist och sånt. Hoppas på att få sånt klart så vi kan göra klart inbjudningarna.

• thildamy

hej!!
    Det spelar ingen roll...
    Mailar dig på vanilga mailen i dag..kika in dit!

Peny skrev 2009-03-03 22:18:45 följande:
    Gärna! Vad sägs om torsdag eller fredag?
  • 090414

Vet inte riktigt vad du är ute efter för klänning men för några veckar sedan hade H.E.T.A rea (hm heter de så?? Mittemot jc gatan som videoteket ligger på. De hade massor av klänningar för 50% då.

Lollie skrev 2009-03-03 11:26:29 följande:
    Hejsan alla glada! Vart har ni köpt eller ska ni köpa er bröllops klänning?? Är på jakt efter en nu i Sundsvalls trakten..
  • 090414

När jag var där hade dom massor av fina klänningar, kanske mer åt balklänning hållet...

Lollie skrev 2009-03-04 13:24:57 följande:
    ok, har dom bröllopsklänningar??
  • MrAndMrsImpuls
    Peny skrev 2009-03-02 23:34:21 följande:
    [citat]
    MrandmrsImpuls: Hur var det i lördags? Gick allt som ni ville?Såg allt några bilder från bröllopsfesten på min kusins facebooksida Såg ut som att det var en kanonkväll

Det vart en helt otroligt grym kväll. Vi var båda 2 jätte nöjda. Din kusin gjorde ett utmärkt jobb, men vi hade inte trott nåt annat heller. Nu är vi tillbaka i vardagen nere i Malmö igen. Men jag har fått ett nytt projekt att jobba på nu, vi ska nämligen flytta upp till Sundsvall igen, det känns jätte bra samtidigt som ingen av oss trodde att vi någonsin skulle flytta upp igen. Men nu har min nyblivna make fått jobb på Skandia Mäklarna så det blir flytt i sommar.

Hur går det för er alla med planeringen?
  • 090414

Jag hade lite fel ang H.E.T.A och bröllopsklänningar/balklänningar. Klänningarna var bara där några dagar. Dessa klänningar finns nu på Esplanaden vägg i vägg med Blå kiosken. De finns där tom lördag. De kanske är mer balklänningar än bröllopsklänningar. Kanske går att hitta tärnklänningar där.

Lollie skrev 2009-03-04 13:24:57 följande:
    ok, har dom bröllopsklänningar??
Svar på tråden Sundsvall nr2